Feestje waar je niemand kent?

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Straks een feestje waar we niemand kennen..
    Ben daar altijd wat "angstig" voor, maar we gaan toch. Ook een avondje met zijn tweeen eruit.
    Hoe pakken jullie dit aan??
    Populair meelullen of toch maar wat afwachten?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    scheelt dat je niet helemaal in je eentje bent, maar dat je man erbij is. heb je teminste iemand mee om tegen aan te praten.
    kan me voorstellen dat je er angstig voor bent, maar vaak is het toch wel gezellig, en praat jij niet tegen iemand, dan is er wel vaak iemand die tegen jou gaat praten.. komt vast goed.

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ooooh ik ben daar ook heel slecht in.
    Misschien manlief de BOB laten zijn en een wijntje tegen de zenuwen?

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wij hebben vanavond ook een feestje waarbij we alleen diegene kennen die het feestje geven. Ik vind het altijd geweldig om nieuwe mensen te leren kennen! Ik praat gemakkelijk met anderen en mijn vriend juist weer iets minder! Niet dat ik de hele avond in het middelpunt sta, maar ik klets gewoon graag!

Veel plezier in ieder geval!

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik vind dat helemaal niks maar gelukkig praat mijn man meestal wel wat makkelijker met vreemde mensen waardoor ik dan automatisch ook wel in het gesprek betrokken word.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Waarom ga je naar een feestje waar je niemand kent?
    Ik zelf heb daar een enorme hekel aan :D.

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Omdat de mensen die ons uitgenodigd hebben hartstikke leuke mensen zijn (dan zullen familie en vrienden ook wel leuk zij)

Dat van de BoB is geen probleem, ze wonen en paar straten verderop.
    Maar als de kindjes gewoon thuis zijn, en dus niet logeren, blijft er sowieso een iemand alcoholvrij. En laat ik dat nou meestal zijn (houdt best van een of twee wijntje en daar blijft het vaak bij haha)

Zei net nog tegen mijn man, ik hoop niet dat het te gezellig wordt, want oppas moet morgenvroeg werken..

8. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Vaak loopt dat wel... Je kunt je toch gewoon menegen in de gesprekken die gevoerd worden.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wat goed dat je toch gaat! Ik krijg altijd de kriebels als vrienden van mij afzeggen omdat ze verder niemand kennen.... je mag idd van uit gaan dat je vrienden meer leuke mensen kennen ;) Het komt zo suf en bot over als mensen niet op je feestje komen omdat ze zich niet over hun (tijdelijke) ongemak willen zetten, dus thumbs up voor jullie!
    Maar goed, het is wel ongemakkelijk dus ik kan me voorstellen dat je even zenuwachtig bent. Misschien kunnen jullie vrienden je aan iemand voorstellen, het gesprek beginnen, zeg maar? Of anders gewoon beginnen met small talk, je merkt vanzelf wel of je wil
    blijven staan of door moet lopen naar de volgende :D

Veel plezier op het feestje!

10. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    @zilvervosje,

En we kunnen het natuurlijk altijd over de kinderen hebbem, want wie praat daar niet graag over :)
    Komt goed, ik ga me optutten! Thanks voor de support!

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vind het altijd spannend, maar zijn vaak de leukste avondjes uit! Leuke nieuwe mensen, nieuwe praatjes en wie weet hou je er leuke contacten aan over!

Veel plezier..

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Knap dat jullie toch gaan. Ik heb me voortaan voorgenomen om te gaan en is het niks dat een uurtje zo voorbij is. Dus gaan en zien hoe het uitpakt en bevalt het niet is het helemaaaaal niet erg om na een uurtje de volgende kroeg in te duiken met zijn tweeën. Wie bepaald tenslotte hoe lang je ergens moet blijven! Maar wie weet is het te gezellig en zetten ze jullie met het vuilnis morgenvroeg buiten!!!

13. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Nou het was echt super gezellig, leuke mensen leren kennen, inspirerende gesprekken gevoerd. Erg leuk en zeker niet willen
    missen. We zijn net thuis, maar als de kindjes waren uit logeren kon het goed zijn dat het een uur of 4 was geworden!

Kortom, kom maar op met meer feestjes waar ik niemand ken!

Truste!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

haha is vaak als je er een beetje tegen op ziet dat het de leukste feestjes blijken te zijn. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zie dat je al op het feestje bent geweest en dat je het gezellig vond...

Maar dit is ook helemaal niks voor mij. Ben slecht in contacten zoeken en zou weken van tevoren aanhikken tegen zo'n soort avond... Het scheelt dat je man dan mee was. Anders zou ik me heel eenzaam voelen die avond.

Jij hebt dan het geluk dat er thuis een oppas zit. Ik had dan als goede smoes gebruikt om eerder naar huis te 'kunnen' dat de oppas niet lang kan blijven... :p

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nooit problemen mee gehad. Ik kan alleen niet zeggen wat of hoe... het gaat gewoon vanzelf.

Deel Deze Pagina