Hihi! Grappig om te lezen allemaal. Hier 2 grote honden, likken is dagelijkse ritueel. Ik zit er ook niet op te wachten, maar ze zijn zo snel.
ach, hier net weer tijdens brood eten. korstje voor de hond, halve hap gehad, de rest voor Sven. het gebeurt soms voor je er bij bent. mijn joch is voor het eerdst in 10 maanden verkouden geweest, verder een super gezond en makkelijk kind. ik lig er niet zo wakker van, alhoewel eten delen hier echt geen gewoonte wordt hoor
zou me er geen seconde druk over maken. maar dat is uiteraard ieder voor zich! onze boef krijgt regelmatig een lik over zijn gezicht van de hond van mijn ouders, vind het prima, de hond is juist heel beschermend naar de kleine en wij willen dit juist niet afstraffen. moet er niet aan denken dat we het gedrag zouden straffen en dat de hond zich daardoor juist tegen de kleine gaan richten. maar nogmaals iedereen hier uiteraard zijn eigen mening over. jocye
Ok, ben gerustgesteld... thanx! Hier heeft de kleine trouwens niets opgelopen wat ik aan de hondenlik zou kunnen wijten hoor.... hihi, wat kun je je toch druk maken bij zo'n eerste he?!
kan geen kwaad hoor. wij hebben twee honden. en soms kan je het gewoon niet tegen houden dat gelik.ik vind het ook wel vies. onze honden worden maandelijks ontwormd en ontvlooid. amy is nog maar 1 keer verkouden geweest en nog nooit ziek, dus zal wel meevallen
@Suzan: maandelijks ontwormen is een beetje teveel van het goede! Niet zo gezond voor de honden.. Voor de rest sluit ik mij helemaal aan bij zwanger89..kan geen kwaad hoor.. Je hoort tegenwoordig zo vaak dat kinderen overal allergisch voor zijn en ik heb gehoord dat onze overdreven hygiene daar ook voor een deel aan te wijten is! Hier 4 honden en ik ga mij er echt niet druk om maken, mocht het een keer gebeuren..goed voor de afweer en je wil idd niet weten waar er nog VEEL meer bacterien opzitten, daar zal je van staan te kijken!
Nou ik heb 2 honden waarvan 1 jackrussel pup en die is zoooo wijs met Dewi hij gaat heerlijk bij haar op schoot in de wipstoel liggen en begroet haar altijd met een enthousiast likje over de wang! Ik zeg geweldig! Ben blij dat t zo gaat!