he meiden.. 2 onderwerpen in 1 topic.. anders open ik er onnodig 2. Ik heb nooit bloedverloren tijdens mijn zwangerschap godzijdank... Maar die angst is zooooo aanwezig... kent iemand dit ook??? Daarnaast ben ik al vanaf 16 weken niet meer misselijk geweest.. gedurende zomervakantie was alles best relaxt enzo. Maandag is het luizen leven weer begonnen en toen had ik weer eens last van ochtend misselijkheid. ik ben nu 24 weken, maandag 25. daarna is dit goed gegaan... en vandaag begon ik om 12.30 uur met school.. Ik had zeg maar al chocomel gedronken in de ochtend (doe ik trouwens altijd als ik opsta ivm legemaag) en daarna zo rond 11.45uur voor ik wegging om 12.00 heb ik - rijst -brokoli en vis gegeten... na 2 hapjes voelde ik me ineens ja warm krijgen... (was alleen thuis) dacht ik kap even met eten... dat gevoel werd sterker en sterker... mijn hoofd ging draaien.. en het eerst wat ik dacht was.. ik moet gaan liggen... ik dacht ook echt te gaan flauwvallen... Ik ben helemaal duizelig naar mijn kamer gelopen... (zag echt zwart) en ben even gaan liggen... en na 2 min kotste ik mijn bed helemaal onder... ik heb zelfs niet eens de moeite genomen om de rest in de wc te doen omdat ik anders onderweg echt wel zou vallen denk ik... had het zo warm.... nou bed vies... (terwijl ik pas schone dekens erop had). En daarna voelde ik me weer gewoon normaal... kent iemand dit ook?????
Vervelend zeg..! Is dit nu éénmaal voorgekomen? Dan zou je misschien ook wat verkeerds kunnen hebben gegeten of iets onder de leden hebben. Duizeligheid is wel een veel voorkomende klacht bij zwangerschappen: ik herken dit soms ook. Hyperventilatie ken ik ook. Bij mij gaat dat vaak gepaard met kortademigheid, hartkloppingen en soms licht in mijn hoofd zijn. Het is niet zo dat ik in een zakje moet ademen, maar ik heb het in lichte vorm. Vaak merk ik het pas als ik er al 'mee bezig' ben of als het minder wordt. Ik zou het even in de gaten houden en als het vaker voorkomt even bij de vk en/of ha neerleggen. Succes!
Nee is de eerste keer zeg maar.. Ik heb wel dat als ik moet kotsen dat ik het heel warm heb altijd en even duizelig... maar ik kan altijd optijd bij de pot komen... Maar vandaag kwam het zomaar.. ik moest echt gaan liggen.... Ik voelde me daarvoor prima... en toen ik ging eten gebeurde dit... en daarna was ik gewoon weer de ouwe... Echt heel vreemd...
Ja zeker vreemd! Zoals ik zei: hou nog even in de gaten en meld het even bij de vk de volgende keer, helemaal als het vaker voorkomt. Succes!!
Jeetje wat vervelend dat je je weer zo beroerd voelde! Kan het enigzins met spanning/stress te maken hebben gehad?
Ja ga ik zeker doen... Dacht lekker af te zijn van die rot misselijkheid.. en dan krijg ik dit....... pfff...
zou best kunnen.... heb dat in mijn zomervakantie echt niet meegemaakt.. terwijl ik voor de zomer elke ochtend wel super misselijk was enzo... Maandag begin ik met school en dan ben ik ineens heel misselijk en vandaag overkomt me dit... maar de misselijkheid van maandag was gewoon normaal... gewoon lekker kotsen en klaar is kees.. maar dit was gewoon eng... ging ook echt als een muis naar mijn kamer.... echt met mijn hand tegen de muur... dacht alleen aan mijn kindje... en als ik maar niet val.... opluchting toen dit over was.