Ach die arme schat, koorts en dan nog een spuitje krijgen ook Zij is dus Beer en de shi tzu heet Beau? Wat zielig dat ze mishandelt is vroeger, gelukkig heeft ze het bij jullie wel goed! Dta blaffen voor de kast herken ik wel. Hij ging er altijd voorzitten (zijn brokjes stonden in die kast) en trilde dan van concentratie en hoopte met zijn geblaf dat de deur open zou springen en de brokjes zo zijn mond in zouden vliegen hahaha. En rondjes lopen in een leeg bad? Ze zijn echt een beetje gek he... Maar dat maakt ze zo leuk. Chikai ging altijd graven bij de deur, heeft in de loop der jaren en behoorlijk gat gemaakt bij de deur. Vrijheid, vrijheeeiiid! En onze golden is eigenlijk maar een saaierd vergeleken bij Chikai. Het enige dat hij wil is op schoot (niet fijn met 35 kg) en dan omhelst worden. Alleen dan is hij tevreden.
Ja de grote is Beer en de kleine shih tzu is Beau! Hahahaha dat graven herken ik ook dat doen die van ons allebei.. overal waar ze willen gaan liggen graven ze even eerst vantevoren? Lekker doelloos hahaha Maar wat een scheet die golden retriever hihi zie het al helemaal voor me ! Wij hebben vroeger ook een golden retriever gehad, was ook echt een super lieve hond!