Hond heeft krampen/spastische trekken en pijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik ben vannacht dus langs gegaan, maar ze kon niks vinden en erg onvriendelijk ook. Ze dacht aan gewoon krampjes, ik ga dadelijk naar een andere kijken wat het kon zijn en ik wil ook dat ze dan alles uit de kast halen ongeacht de kosten.

Hondje heeft wel goed geslapen, had hem in bed genomen. Hou jullie op de hoogte.

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Dan had ze geen dierenarts moeten worden, je hebt gelijk dat je geweest bent en ik zou ook een ander zoeken, je moet toch overal betalen en dan verwacht je wel wat vriendelijkheid.
    Gaat nog steeds alles goed???

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Hoe is het nu met je hondje? Nog bij een andere dierenarts geweest?

4. ACH

ACH Niet meer actief

Ah mijn chihuahua heeft wel eens zo'n zelfde aanval gehad toen wij op vakantie waren. Mijn lieve ouders zijn toen gelijk in de auto gestapt naar de dierenarts want dachten echt dat ze dood zou gaan. Onderweg ging het steeds beter. Zij verloor alleen geen urine maar gaf toen ze bij kwam wel over. De dierenarts kon toen ook niks vinden en hebben haar een prik gegeven ter ontspanning.

Ik zou me zeker niet af laten schepen door een dierenarts. Je betaald tenslotte meer dan genoeg voor zo'n bezoek.

Hoop dat alles nu goed gaat.. Anders gewoon naar een andere dierenarts gaan.

Heb toch altijd het idee doordat ze zo klein zijn ze toch kwetsbaarder zijn..

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Wat een dierenarts!!
    Hoe is het nu met je hondje?

Ik belde mijn DA twee weken geleden omdat het ineens heel slecht met ons konijn ging, was tegen 21.45 uur. Ik mocht gelijk met hem komen en als ik bij de praktijk was moest ik op haar mobiel bellen dan kwam ze eraan. Voelde me lullig, met een konijn naar de avonddienst van de DA. Achteraf stelde ze ons gerust. Ze was blij dat ze ons het laten komen! Zij is een DA in hart en nieren. Helaas hebben we ons konijn moeten laten inslapen, hij bleek een flinke tumor in zijn maagje te hebben.

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Met het hondje gaat het goed, ben vanmorgen langs geweest, maar moet vanavond even terug, op afspraak, dan gaat die foto's maken en vanalles en wilde die graag de tijd voor nemen, hij heeft wel een prikje gehad tegen ontspanning, de hele dag is er niks aan de hand geweest lijkt net of die nooit wat heeft gehad. Om half 6 kan ik terecht, hou jullie weer op de hoogte.

Voelde me nu wel welkom en ook begrepen, fijn dat ze er vanavond de tijd voor nemen.

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bij het hondje uit de foto's is niks gekomen, wel bloed geprikt, daar krijg ik morgen middag de uitslag van want dat is op een andere locatie. Kan vanalles zijn, lever, hart, nieren, suikerziekte of epelepsie maar dat blijkt morgen uit het onderzoek, kan ook niks zijn natuurlijk. Ben wel al wat meer gerust omdat hij nu weer kerngezond is.

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb eens een docu gezien over chihuahuas, de schedel is te klein voor de hersenen en daarom kan hij rare symptomen laten zien.
    via google kwam ik op deze site met uitleg.
    Kynotrain - Syringomyelie

Deel Deze Pagina