Hè bah... wat een rotlucht in huis. Het regende hier net gigantisch hard. Zo hard dat de wc en de wasbak in de keuken aan het borrelen waren. En ze voorspellen nog veeeeeeel meer regen vanavond. Lekker is dat. Nog meer mensen die er last van hebben? En weten jullie of ik er ook iets tegen kan doen nu (behalve luchtverfrisser ). Groetjes, Josien
he bah! Zag net inderdaad op het weer dat er nog meer regen aankomt. gelukkig hier (nog) geen water overlast gehad. Gelukkig zijn we voor dit soort dingen goed verzekerd, je weet maar nooit.. Weet trouwens niet wat je er aan kan doen, sorry!
Hier gelukkig ook nog niet. Is idd echt niet prettig hebben pas water in de kelder gehad, door een gesprongen leiding in de straat. Qua reuk kan ik je niet helpen het is moeilijk weg te krijgen.
de gaten in de wasbak e.d eventjes dicht maken met een propje stof ofzo??? dan lbijft de lucht buiten het huis.. geen papier gebruiken want als het omhoog borreld kan heel de boel verstopt raken tjee... beebje blijft nog lekker zitten zie ik alvast succes met de bevalling ( heb je gevolgd hahaha ) gr Jose
Thanks voor jullie reacties meiden. @Jose, ja... hij of zij houdt het goed vol van binnen . Ik hoop maar niet dat er ergens een riolering verstopt zit ofzo. Geen idee hoe ik zoiets kan checken. Morgen zal ik de buren ook eens vragen of zij er last van hebben gehad. En anders misschien even de gemeente bellen. Groetjes, Josien