Ik vind het vreselijk aso. Gelukkig heeft hij het opgeruimd. Zelf ruim ik altijd de poep op van mijn hondje. Ookal is het bij een boom of gras. Regelmatig hier ook honden poep voor de deur..
Ik zie dat anders. Hij sleept die zakjes vast niet voor de lol mee. Heeft dus vantevoren vast wel bedacht om de poep netjes op te ruimen.Vandaar de zakjes. Vind het overigens aso om je hond in iemands tuin zijn behoefte te laten doen.
Bij ons in de buurt ist zo erg, ach als de buren alleen maar gras hebben zinder omheining doen ze toch niks met de tuin, dan maakt niet zoveel uit... (Buren verderop uit de straat letterlijk tegen me gezegd), de directe buurman heeft ook alleen gras, maait t 1-2 x per week en heeft nu een verbodbord in zijn tuin gezet, verboden voor honden te poepen.. Belachelijk dat t nodig is maar t werkt wel...
Als het bewust is gebeurd is het asociaal. Maar soms, kan het ook per ongeluk gebeuren.. En dan heb je dus een zakje, om het op te ruimen.. Hij had een zakje mee, dus was er op voorbereid naar mijn mening
Wij hebben gras langs de weg waar het in gedaan werd ZONDER op te ruimen, jak. Ooit een bordje neergezet verboden te poepen voor honden, de nacht daarna al weggehaald