Gewoon lekker een strandje langs het Veluwe meer bij ons in de buurt. Maar waar moet ik op letten met de kinderen en wat neem ik mee? Mijn oudste is twee dus die vermaakt zich wel, mijn jongste is 6 maanden. Moet ik daar wat extra voor mee nemen? Ik had zelf buiten het eten en drinken en zonnebrand etc gedacht aan het wipstoeltje en een parasolletje. Al gaan we in de schaduw zitten.. En voor de oudste ene wit shirt en hoedje voor de zon... Zijn er nog meer tips??
bandjes om haar armen? (de oudste dan hihi) Genoeg handdoeken / een deken om om te zitten uiteraard de normale ga-uit-luiertas hihi
Ik zou een bandje met je telefoonnummer erop meenemen voor om de pols van je oudste kindje. En wat speelgoed uiteraard..ook voor de jongste.
hahaha als je alles mee moet nemen wat er opgenoemd wordt mag je wel met een grote aanhangwagen het strand op gaan! sorry, moest er even om lachen! Gewoon niet te moeilijk denken en lekker genieten!
Haha Bedankt... Ik denk dat ik de bolderkar in moet laden.. haha Nee bedankt. Ik ga morgen even lekker genieten met mijn twee liefjes. Even opladen voor zondag... Maar ik ken mezelf, beetje chaotisch dus heb even een lijstje gemaakt met wat belangrijk is. Maar kwam niet zo heel ver.. black out. Nu heb k t aardig op een rij dus kan gaan genieten.. Jullie ook allemaal een fijn lekker warm weekend... Nog even zomer jeeeeeej!!! ps ZP rules hahahaha
ik ben vorige week geweest met me ukkies dit hadden wij mee: -een half koepel tentje -emmer gevuld met speeltjes -zonnebrand -hapje/drankje -luiers+doekjes en de maxicosi we waren toch met de auto dus geen wippertje ed in dat tentje kon Siënna ook ff lekker gewoon op een handdoek liggen..