Hond in bed?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Evalovesbooks, 14 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evalovesbooks

    10 jul 2020
    35
    12
    8
    Vrouw
    Ik heb met mn man overlegd en hij kwam met n mooie oplossing. We proberen de hond in de huiskamer te houden en als hij teveel gaat piepen gaat mn man op zn matras in de huiskamer liggen.
     
  2. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Gelukkig hebben jullie een oplossing. Ik zou zelf niet op een hond willen passen die zulke gewoontes heeft.
     
  3. Evalovesbooks

    10 jul 2020
    35
    12
    8
    Vrouw
    Hij is van mn schoonmoeder.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Reden temeer :roflmao:

    :oops:
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  5. Evalovesbooks

    10 jul 2020
    35
    12
    8
    Vrouw
    Haha. Ik kan het toevallig goed met haar vinden.
     
    toch3 vindt dit leuk.
  6. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Wij hebben een herplaatsertje en is ook gewend mee naar bed te gaan.
    Bij ons slaapt ze in een bench op de slaapkamer , misschien is dat een idee ?
     
  7. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Lief dat jullie op het hondje passen. Met zo'n hoge leeftijd is het voor t beestje zelf ook niet makkelijk misschien. Als hij gewend is niet alleen te slapen dan kunnen ze hardnekkig oneindig blijven piepen.
     
  8. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    We hebben nooit problemen mee gehad als ons hondje (westie) is bed wilde! Ik zou iemands anders hond in bed niet willen maar die van ons is gewoon altijd verzorgd en schoon (We wassen haar pootjes etc na elke x wandelen). Het is maar wat je zelf wil maar als je zelf geen bezwaar hebt dan heeft het verder geen gevolgen voor je zwangerschap als dat je vraag was :p

    ik heb zoiezo iets van: mijn hond, kind zijn niet vies en kan ik en in bed slapen en lepel delen etc haha maar andermans kinderen en dieren vind ik gewoon “vies”
     
  9. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Voor mij zou een 'in bed slapende hond of anders een blaffende hond hebben' net zo'n goede reden zijn om te vragen of hij ergens anders naartoe kon ;). Dat vind ik namelijk net zo'n goede reden als wanneer t kwaad zou kunnen.
    Prima dat zij er hun redenen voor hebben gehad hoor, dat kan natuurlijk, maar ik zou het echt niet willen. Ik vind het een vies idee, zeker die van een ander :oops:.
     

Deel Deze Pagina