hoi meiden, ik hou voor mijn 2 meisjes uitgebreide plakboeken bij dus qua foto's hoef ik verder niks voor ze bewaren. nu wil ik voor allebei een mooie kist kopen om zegmaar herinneringen in te doen, heb nog nooit iets weggegooid ->) maar wat vinden jullie belangrijk/leuk om te bewaren voor je kinderen? ik kom niet verder dan de eerste pakjes, speentje, schoentjes... ben benieuwd!
Hier nog zo een boekje bijgehouden van 1e jaar, handafdrukje in gips, wil wat kleertjes bewaren die ze echt vaak heeft aangehad, krant van de dag van haar geboorte, geboortekaartje zit ook nog in de doos, 1e maat luiertje, zwangerschapsboekje, het bewuste groene boekje van het cb. Meer kan ik even niet verzinnen
Hier heb ik ook zo`n box. Dochter is nu aan haar 2de bezig (basisschool)1ste was van 0-4 jaar. Hier zit erin: 1ste kleertjes, 1ste schoentjes,1e speentje, 1ste flesje in het ziekenhuis, rammelaar van zilver van opa en oma gehad, krant van de dag van haar geboorte, geboortekaartje, alle verjaardagskaartjes, kaartjes van het 1ste optreden in het theather (van het zandkastee)l, tekeningen/plakwerkjes die ze heeft gemaakt. Kaartjes die ze van oma kreeg, cb boekje, boekje van de zwangerschap, dvd`s van de echo`s. Kortom alle bijzonderheden van haar.
een beetje laat voor nu maar mijn moeder heeft haar iets gegeven voor in de kerstboom. Dat hang ik toch ieder jaar met plezier op! handgeschreven briefjes met lieve woorden erop
- Zwangerschapstest - Dvd van echo - Geboortekaartje (en van de andere kindjes van de zw. gym) - Krant van de geboortedag - 1e pakje(s) - 1e flesje uit het ziekenhuis - Navelklem - Speentje - Door mijn oma gebreide slofjes - 1e badpakje (zo lief...) - 1e haarlokje - 1e schoentjes - Kaartjes (1e keer met de trein, naar de dierentuin, naar de bioscoop, enz...) - Zwemdiploma's (babyzwemmen) - En verder weet ik het even niet... Alle kaartjes (bij de geboorte, doop, verjaardagen) en veel knutselwerkjes van de psz heb ik ook nog allemaal bewaard...
* navelstreng +klem * eerste pakje * eerste schoentjes * elk verjaardagsoutfit * eerste plukje haar * dvd's en foto's van echo's *geboorte kaartje * kaartjes die ontvangen zijn voor zijn geboorte. *knutselwerkjes *lievelingsboekje * lievelingsspeelgoed het grote spul qua speelgoed bijv gaat gewoon weg, maar onze zoon is al 2 jaar gek op thomas de trein, en no way dat ik dat speelgoed straks te koop ga zetten, hij speelt er echt uren per dag mee, alle 80 treintjes (er komen er nog steeds meer bij) en stationnetjes bewaar ik voor later, ooit op een dag dat hij het aan zijn eigen kinderen kan laten zien waar hij vroeger zo gek mee was. onze dochter heeft nog niet iets speciaals waar ze super gek mee is behalve met haar knuffel, maar nog geen echt lievelings speelgoed ofzo.
Hier ook eerste buskaartjes, eerste keer in de trein, kaartjes van de eerste keer naar d dierentuin. Wil ik overigens nog allemaal gana inplakken. Dingetjes uit het ziekenhuis zoals naambandje en haar streepjescodestickers
Ik heb niet zo heel veel bewaard...of eigenlijk nog wel, maar dat is dan omdat de jongste er nu gebruik van maakt. Hier hebben ze allebei een kistje met daarin oa: een geboortekaartje, de felicitatiekaartjes die we kregen bij hun geboorte, het boekje van de kraamzorg en het eerste setje kleding dat ze droegen. Tzt wil ik hun 'tutknuffel' en het CB-boekje er ook in doen. De fotoboeken passen er niet in...maar daarin zitten dingen als het naamkaartje en het polsbandje van het ziekenhuis.
ik heb voor mijn dochter nu 4 fotoboeken...(oeps) haha met de 5e ben ik bezig.. daar zitten ook de naam plaatjes in 1e plukje haar enz. verder bewaar ik haar 1e schoentjes, armbandje, voetafdruk op canvas, 1e pakje en andere kleding die voor mij waarde hebben, rammelaar waar ik zelf nog mee gespeeld heb. en er komt vast nog meer bij, maar wil het ook niet te gek maken!