Ik zal t even navragen van dat hijgen. Wel toevallig, ook wij hebben een shih tzu. En hij luistert in dit soort gevallen dus echt niet. hij is nu compleet in paniek. Probeert steeds bij ons op schoot te kruipen. Normaal wil hij daar niks van weten. Vind t wel rot om m dan steeds in zijn mandje te moeten zetten.
IHeb net een deken over de bench gedaan en die bij ons gezet, daar is ze ingekropen. Ligt wel te razelen maar ik laat haar nu. Als ze komt begroet ik haar wel want helemaal negeren doe ik niet. Doe ik normale dagen ook niet. Ok dank je wel alvast voor navragen!!!
Wij geven alprazolam. Eerder diazepam gegeven maar daar werd ie sloom van. Ik zet nu ook de bench in de kamer bedankt voor je tip. Ik ga proberen om het te redden met de tabletten. Heb mn vriendin voor je geappt. Zij is dierenartsassistent.
Worden ze daar niet alleen moe van? Ben altijd bang dat ze alleen de spieren verslappen en toch alles mee krijgen. Hier ligt ze nu al ff een tijdje lekker rustig. Ggrr zijn ze nu ik dit schrijf voor het huis ant knallen. Dank je wel voor na te vragen! Stel ik erg op prijs!
Onze poezen zijn niet bang, gelukkig maar! Hopen maar dat deze dag snel voorbij gaat voor alle diertjes... zo zielig!!!!!
Zo sneu.. ! Onze hond is gelukkig niet heel bang, maar geweldig leuk vind het hij het ook niet hoor. Ik heb hier heel de dag de muziek wat harder aan.. gordijnen dicht. Verder doen we zo normaal mogelijk. Ga straks wel met hem wandelen in de polder i.pv. hier door de woonwijk daar is het toch een stuk rustiger !
Onze honden zijn allebei niet echt bang. Alleen af en toe blaft onze shih tzu ernaar. Chihuahua ligt te slapen. De hondjes van m'n moeder hebben we net opgehaald omdat zij moest werken en haar oudste hond echt doodsbang is. Ik laat hem maar gewoon wat lopen, hij zoekt zelf z'n plekje maar zit non-stop te trillen. De jongste hond is nu gewoon met z'n botje bezig. Van de katten zijn er twee niet echt bang maar de derde zit onder de bank.. Ik laat ze gewoon. Je kunt het toch niet uitleggen.
Mijn hondje was heel de week stoer. Als er een knal was blaffen. Maar nu..... Vanmorgen kroop hij onder mijn slaapshirt op de bank toen ik zat, ligt onder de bank of kruipt helemaal in mijn nek en trillen. Ging mee naar de wc, bleef op de badkamer toen ik ging douchen. Zo sneu... Ik negeer het nu maar. Hij heeft zat plekjes waar die gaat liggen.
Het hijgen kan geen kwaad, is puur van de stress volgens haar. Bij harde knallen komt de onze steeds uit zijn tent naar ons toe. Heb wel het idee dat hij zich veiliger voelt in zijn tent.
Ok want vind het akelig hihi. Hier is ze al een tijdje weer eruit. Ligt nu op mn buik te razelen. Hoop dat het snel om is echt waar... Bedankt nog eens!
Nou ik vind het ook rot. Ik hoop ook dat ze morgen niet zoveel gaan schieten. Onze hond is trouwens niet moe van de tabletten, alleen iets minder bang. Ik had gehoopt dat hij er nog iets rustiger van zou worden dan hij nu is. Hij hijgt wel minder ervan. Maar nu ze flink schieten valt het me wel tegen. Sterkte daar
Hier twee bange katten en 1tje die vind het allemaal wel best die slaapt overal doorheen. Ik hoopte eigenlijk dat door dat die ene zich er niks van aan trek de andere ook minder bang zouden zijn maar dat helpt dus niks, normaal mogen ze niet op de slaapkamer maar nu is de deur open zodat ze zich onder het bed kunnen verstoppen alleen de deur van onze zoon is dicht daar mogen ze niet naar binnen want dan kruipen ze in de wieg en dat wil ik niet
Hier ook een enrome bange hond. Onze westie van bijna 13 heeft er geen moeite mee,gaat rustig naar buiten en was net gewoon buiten rondjes aan het rennen. Onze engelse bull is niet naar buiten te krijgen,vanmorgen om half 9 liet ik hem uit,en net juist dat moment hoorde hij in de verte een vuurpijl,dit was voor hem het moment om het op een rennen te zetten en naar binnen te duiken.. Hij is erg zenuwachtig nu,ligt te hijgen en loopt constant tussen mijn benen. Heb een deken over zijn bench gelegd,en de tv in de keuken aan als afleiding...
Onze hond is ook ernorm bang voor die harde knallen. Ik breng haar strax naar mijn schoonouders, wonen in het bos, dan heeft ze een lekker rustige avond..
Ja hier zijn nu echt van die super harde knallen en ze is net weer de bench in gegaan.. Af en toe kijk ik eens maar verder laat ik haar. Succes allemaal!!
Ik heb hier een border collie die doodsbang is. Hij heeft net al zijn eten er uitgekotst en zit als een mallen nerveus te hijgen. Wij laten hem zijn gang gaan. Hij wil vooral bij ons liggen en vanavond gaat hij mee met mijn zus waar het een stuk rustiger is
De katten kijken hier wel op bij een hardere knal, maar voor de rest doet het ze weinig. Ze zijn wel wat zenuwachtiger dan normaal. De hond, heb ik net het pension voor gebeld waar hij nu zit, en met hem gaat het prima. Bijna geen vuurwerk daar, hier thuis was ie gek geworden.