Baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Donna78, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donna78

Donna78 Lid

12 sep 2008
    33
    0
    0
    Omdat ik veel harde buiken heb, heeft de verloskundige vorige week gevoeld aan mijn baarmoedermond, die was hard en gesloten.
    Nu heb ik uit nieuwsgierigheid deze week zelf eens gevoel en hij voelt inderdaad hard en gesloten, maar wel vrij laag. Ik kan er zo bij. Is dat wel goed als je zwanger bent? Ik hoor altijd dat ie dan heel hoog hoort te liggen.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kon er ook gewoon bij, later in me zwangerscvhap lag die diep.
    ik zou er zelf gewoon af blijven doordat t mss weeen veroorzaakt.

3. Donna78

Donna78 Lid

12 sep 2008
    33
    0
    0
    Ik ben nu 24 weken, dan zou hij toch hoger moeten liggen? Ik heb aan het begin eens gevoeld en toen kon ik er niet bij.

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hij ligt echt heel erg diep.

Ze hebben bij mij gevoeld omdat ik met 30 weken met weeen in het ziekenhuis lag en er ging echt onderhand een hele hand in...dacht dat ik dood ging van de pijn! maja dat was tijdens weeen.

Ik zou er in ieder geval zelf niet aankomen...je irriteerd de hele boel daar..
    Ik heb ook een aantal dagen bloedverlies gehad van dat onderzoek!

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoe voelt dit aan? heb zelf nog niet geprobeerd...
    ben van de week bij de gyneacoloog geweest en die ging ook voelen, zijn reactie: je babytje zal er niet uitvallen. dus ik denk dat alles nog potdicht zat :D

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik had ook rond jouw termijn dat ik hem nog kon voelen, maar vanaf ongeveer de 32ste zwangerschapsweek voel ik hem niet meer en ligt ie dus veel dieper!

7. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    hallo meiden kijk ook eens bij 22 weken zwanger en een vingertopje ontsluiting.Dat gaat ook over mijn baarmoedermond.
    Gr xxxx Dientjuh

Deel Deze Pagina