haar-weave/extentions

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    De titel zegt het al:

Wie heeft hier ervaring mee en is er dolblij mee of heeft spijt als haren op z'n hoofd?

leuke woordspeling overigens.

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het en ben er heel blij mee!

3. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Geen kale plekken als je ze er uithaalt en enorme haaruitval?

Hoor verschillende berichten daarover.

En wat was jouw motivatie om ze te nemen?

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat gelukkig niet, ik heb van die banen dus die zitten niet aan 1 plukje haar vast.
    Ik heb ook een keer extensions gehad en daar had ik wel erg veel spijt van.

Ik heb weave genomen omdat ik mijn haar had geknipt en omdat het dun was geworden door het stijlen.

Een paar weken terug had ik ook een topic over wave/extensions geplaats daat stonden wel veel reacties in.
    Ik weet alleen niet hoe de nieuwe zoekfunctie werkt :(

Weet je al wat je wilt nemen extensions/weave?

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
  6. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik denk dat ik ook van die banen ga nemen.
    Heb namelijk erg fijn haar wat snel afbreekt en ik begreep van mijn schoonzus ( die heeft het al jaren) dat dat het haar minder aantast.

Thanx voor de link, ik ga daar eens lezen.

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mijn zus is kapster en h het ook gehad.. zei heeft er wel ontzettend veel spijt van want ze heeft allemaal kale plekker overgehouden.. en toen ze, ze nam had ze een aardige bos met haar en nu niet veel meer... al moet ik wel zeggen ze heeft ze erg lang ingehad en daarna na een maand rusten weer nieuwe in.. en me nichtje heeft het ook en ook kale plekken... maar denk dat het verschillend is wie en wat eraan over houd.. :) succes met je keuze :)

8. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    extensions!

ik ben er verslaafd aan. iedereen verklaard me voor gek omdat ik zelf al dik en mooi haar heb.
    Maar ik heb nooit zin om te wachten tot het lang is. dus neem ik extensions tot aan mijn billen

ik heb heel dik haar dus ik heb geen problemen met kale plekken enzo..
    Ik neem ook altijd verschillenden tinten dan hoef ik het zelf niet meer te verven.

9. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik heb heel dun slap en futloos haar...

Heb dus ook 1,5 jaar geleden voor het eerst extensions genomen omdat ik graag lang haar wou.
    Het is me echt super bevallen!

Geen last van kale plekken of nog dunner wordend haar! Het is gewoon super!

Heb het er daarna nog 2 keer ingezet en nu heb ik lekker lang haar van mezelf! JOEPPIE!

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier ook fan! Één keer nare ervaring (plakken van strips aan eigen haar en bevestigen met ijzeren balletjes = niet doen!) ... Maar gewoon laten weaven of waxen kan prima! Erg mooi, je krijgt zeker waar voor je geld! Mocht je het gewoon een keer willen uitproberen, kun je ook kiezen voor clip-in extentions. Deze zijn in banen en kun je er met miniscule clipjes in bevestigen en 's avonds er gewoon weer uithalen. Zie je absoluut niets van!
    Succes!

11. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik heb extensions gehad en er veel plezier aan gehad! denk een jaartje ofzo.
    En toen ik er klaar mee was was me eigen haar lekker lang en geen kale plekken hoor...

Ben benieuwd hoe het bij je staat

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik wou heel graag haar extensions maar zie er toch vanaf.
    Ten eerste vind ik het schandalig duur voor een half jaartje.
    Ten tweede ben ik bang dat het slecht is voor mijn haar, mijn haar is al dun en breekt snel.
    En ten derde ben ik bang dat ik gewend raak aan zo'n volle bus, en dat ik daardoor vaker hairextensions wil

13. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey hey, allemaal verschillende berichten dus.

Ook de prijzen sta ik verbaasd van.
    Mijn schoonzus is Surinaams en heeft al sinds jaren weave en volgens haar ben ik ongeveer 100 euro kwijt inclusief echt haar.

Ik wil niet zozeer lengte, mijn eigen haar valt over mijn schouders en is best lang, maar meer volume.

Ik denk dat ik de gok ga nemen en als het echt de hand uitloopt scheer ik het lekker kaal a la Britney hahaha.

@ Mila, ik ben ook heeeel erg benieuwd hoe het zal staan.
    Ik plaats wel voor en na foto's tegen die tijd.

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    consider, dat waren ook mijn redenen.

Maar ik denk er al jaren aan en mijn haar is gewoon een zielig strootje geworden en daar wordt ik ook niet gelukkig van.

Pas achteraf kan ik oordelen of het de juiste keuze is geweest en erger dan dit kan het niet worden ) ok, ik overdrijf nu wel een beetje )

15. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik hou je in de gaten.... ;)

16. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    wave is echt heel goedkoop vergeleken bij extensions.

als ik mijn extensions bij de kapper zou laten doen en met syntetisch haar dan zou ik 960 euro ! kwijt zijn.

ik heb toen iemand gevonden die een eigen zaak aan huis had en echt haar gebruikte en bij haar was ik 380 euro kwijt.

en ervaring dat ze had!

17. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik heb extensions laten zetten bij de kapper van heardreams... Echt haar... Ik was super tevreden je zag echt niet dat het nep was, en was 400 eurie kwijt

18. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb hairweaving gehad met echt haar.Was 600e kwijt en heb er nog geen week mee gelopen.Iedereen vond het supermooi,maar ondanks dat ik er enorm naar uitkeek,voelde ik me met dat haar doodongelukkig.Misschien doordat ikzelf wist dat het nep was...Maar goed,dus binnen een week het eruit laten halen en had geen seconde spijt.Ze zeiden dat je haar er niet onder zou lijden,maar het was ineens erg droog en onhandelbaar geworden.Heeft een hele tijd geduurd eer dat het weer was zoals vantevoren...Ik zal het niet zo snel meer laten doen!

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat ligt er ook aan wat voor haar je haalt natuurlijk, ik haal mijn wave altijd bij www.realhair-online.nl in de winkel zelf (kheb er ook weekends gewerkt toen ik nog niet zwanger was)
    Maar dat is gewoon echt haar je kan het verfen stijlen noem maar op, ik gebruik het haar steeds weer opnieuw heb nu al 1 jaar hetzelfde haar.

Ik vraag me wel af naar welke kapper jij dan bent geweest zeg 960 euro en dan nog met syntetisch haar ook, my god.

20. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Mijn zusje had het ook vorig jaar 3 weken, maar daarna weer uitgehaald.
    De kapper had haar lange haar heel leluk geknipt, dus ze wilde weer lang haar.

Zij had het gehaald op de Jan Evertsenstraat, schijn je een Surinaamse winkel te hebben die echt haar verkoopt.

Maar hoe kom je er eigenlijk achter dat het echt haar is?

Deel Deze Pagina