Iets doms gezegd, baal nu zo van mezelf, hebben jullie dat ook wel eens?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oioioi....

Ik heb iets negatiefs gezegd over een kado dat ik een poos geleden van een familielid had gekregen. :(

Het was een primaire reactie en het ging niet over het geheel, maar over één aspect ervan. En eigenlijk meen ik het ook niet maar het floepte er zomaar uit...

Nu zaten zij buiten en ik stond binnen en ik denk niet dat iemand het gehoord heeft, behalve degene tegen wie ik het zei.

Op het moment dat ik het zei realiseerde ik me dat ik het dus van degene had gekregen die buiten zat...ik trok wit weg.

Nu baal ik zo verschrikkelijk van mezelf, ben zo'n flapuit soms...!!!

Bah, herkent iemand dit en heeft er iemand een opbeurend woordje misschien?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar. Heb al zo vaak iets gezegt en dat die gene dan opeens achter je blijkt te staan, of je het idd van hun gehad hebt ect.
    Sorry geen opbeurende woordjes. Gewoon hopen dat ze het niet gehoord hebben ;)

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Haha ja ik ben ook zo een lekkere flapuit; had ooit eens een kraamkadootje gehad van een oudklasgenootje die op viste kwam en had hem al...sja ik ben te eerlijk, vind het ook moeilijk om dan een beetje heel blij te lopen doen en ohh wat mooi en weet ik t wat te roepen terwijl ik hem al heb...hihi dus ik zei iest in de richting van dat ik hem echt heeeeeel leuk vond, maar al had :S (had ook niks kunenn zeggen maar ik ben dan bang dat ze hem vanzelf tegen komt in de woonkamer waar ie al lag)...
    goed, heb dus nooooit meer wat van haar gehoord....(nou sprak ik haar al niet zoveel hoor).....
    Juenco; beter een eerlijk iemand toch , dan iemand die net alsof doey....vind ik dan hoor...ik hou van eerlijkheid....

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    whahahahha ja herken dit echt heel erg ja

mijn vriendin noemt haar schoonvader haas omdat ie grote tanden heeft.
    nu is t een raar mannetje en ik zat op verjaardag bij hun en die man kwam binnen
    zeg ik tegen mijn moppie schiet op die haas komt er aan straks zit ie naast ons.
    terwijl ik het zeg kijkt mijn vriendin dr man mij aan.......
    ik zakte zowat door de grond heen
    en keek niet meer voorruit en zei tegen mijn dochter woorden als schiet op haast je om het te verbloemen

pffff advies heb ik niet voor je
    ben ook een flapuit

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

tja lullig, maar je kan het toch niet terug draaien
    misschien hebben ze niks gehoord

Toen ik was geboren kreeg mijn moeder van
    een stel jurkjes ofzo voor mij, en ze zeiden er bij
    als je het niet mooi vind moet je het maar zeggen
    dan kunnen we het ruilen.
    Nou mijn moeder vond het dus niet mooi,
    En heeft dat dus gezegd de mensen heeft ze nooit weer gezien!

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Juenco,

nou als niemand het verder heeft gehoord, denk je, dan is er niks aan de hand toch?;) Maar ik kan goed begrijpen dat je je er rot over voelt.

Ik heb het ook hoor, dat ik dingen anders kan brengen dan hoe ik het bedoel.

Vandaag zelfs nog:
    Mijn man en ik hebben een grote mooie salontafel meegekregen van mijn vader en zijn vrouw, toen we daar van het weekend waren, voor onszelf, voor thuis. Hun deden hem weg omdat ze een andere hadden gekocht. Nu hadden we hem neergezet in onze woonkamer en hij bleek veel te groot te zijn in onze woonkamer. (120 bij 120 cm). Toen belde ik mijn vader op met het verhaal dat het me speet, maar dat we de tafel tóch niet hoefden, omdat hij veel te groot was voor onze woonkamer...

Later belde hij me terug en zei dat ze hem niet terug hoefden te hebben, maar dat wij hem lekker op marktplaats mochten zetten, en voor het geld wat we ermee verdienden, een andere salontafel mochten uitzoeken... Hartstikke lief natuurlijk.... Maar volgens mijn vader reageerde ik niet echt enthousiast, hij zei: "Je mag best blij zijn hoor" en ik zat me alleen maar 'druk te maken' over het opslaan van de tafel hier in huis, dat wij dan weer met de rotzooi zitten, omdat je maar nooit weet hoelang hij hier dan nog staat.... Maar ik bedoelde het niet zo. Ik reageerde er zo koeltjes op, terwijl we voor die tafel 150 euro moesten vragen, want hij was bijna 1000 euro bij aanschaf....
    Dus heb hem mijn excuses aangeboden dat ik zo on-enthousiast reageerde en nu staat hij op MP. :D En ben nu eigenlijk best blij als we er wat centjes voor beuren.

Ik weet niet of dit ongeveer is wat je bedoeld, maar ik heb dat ook, dat ik dingen zeg of doe soms dat ik later denk: moest dat nou zo?:(

7. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    haha wat een grappige reacties allemaal...

Ben zelf wel heel eerlijk, maar geen flap uit.
    Denk goed na voor er bij mij iets uit schiet. Das dan wel in zn voordeel :) Behalve als ik boos ben dan zit er geen rem meer op en heb ik later spijt!!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Mensen denken bijna nooit zolang en zo diep na over de dingen die je zegt als jezelf doet. En ongeacht hoevaak je eraan terug denkt je maakt het niet ongedaan.
    Gewoon lekker aan wat anders gaan denken meis.

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik zat een keer met een klasgenoot in de trein ongegeneerd over een andere klasgenoot te praten. Die had wat gezegd dat ons niet aanstond, en ik noemde haar brutaal en egoïstisch, bleek ze in het stoeltje achter ons te zitten:)
    Ik schaamde me echt kapot, uiteraard had ze alles gehoor en kwam ze bij ons zitten. Ik heb toen wel een beetje halfslachtig mijn excuus aangeboden, en een beetje met haar proberen te lijmen, maar ik heb het hele weekend buikpijn ervan gehad, en het is nooit meer helemaal goed gekomen tussen ons:D

Ja balen, maar je leert ervan, en tot nog toe is het me nooit meer zo overkomen. Als ik er aan denk word ik er nog steeds zenuwachtig van, en het is al 8 jaar geleden, erg he!!!:D

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik kwam er een halfjaar geleden achter dat onze buren van het volgende blok een kindje hadden gekregen. Ik zie die buurvrouw nooit buiten dus wist ik veel.

Dus toen mijn buurman buiten was feliciteerde ik hem met de kleine en zei ook dat ik helemaal niet wist dat ze zwanger was. Hij vond dat vreemd dat ik het niet wist dus ik zei dat je dat soms niet aan mensen ziet. En toen drong me pas tot me door dat zij erg stevig is....
    ik bedoelde dus dat ik het niet gezien had omdat ik haar al zeker 3 maanden niet buiten had gezien en hij was nogal beledigd...

Ze ziet er overigens nog steeds hetzelfde uit alleen hij is wel heel erg afgevallen...;)

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Bij mij is het vaak dat ik iets zeg op een manier waarop ik het helemaal niet bedoelde.

Weet nog goed van een paar jaar geleden. Ik woonde op kamers, moest elke dag een uur naar school fietsen, en weer terug. Fiets kapot en geen geld voor een ander. Dus mijn opa een oude fiets geregeld, helemaal opgeknapt. Op een gegeven moment een lekke band, dus ik de fiets naar de fietsenmaker gebracht. Toen mijn opa dat hoorde, vroeg hij waarom ik hem dan niet even gebeld had, dan had hij hem kunnen maken. Mijn antwoord: 'Ja, ik heb hem nodig, dus dat ding moet het gewoon doen'. Toen ik merkte hoe bot ik dat zei (terwijl ik het écht niet zo bedoelde) schaamde ik m'n ogen uit m'n kop (en nog steeds!). Die mensen hebben zoveel voor me gedaan en dan zo'n antwoord :$

Tja, dat soort dingen dus..

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ja hier nog zo een dombo.
    me vriendin daar die zus vn ging trouwen marokaanse bruiloft dus alleen vrouwen.

zit ik met haar zus te praten komt er toch een lelijke man na binnen
    dus ik lachen tegen haar zo vn wat een geitenkop heeft hij he?
    en zij meedoen met me jaa lelijk he enz,

bleek later haar man te zijn met wie ze ging trouwen die dag hahaha echt erg!
    maar ze deed gewoon mee met me ook zo raar:(
    jaa wat had ze anders moeten doen he?:D

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Pfff hirer nog zo eentje die niet nadenkt hoor....

Mijn schoonouders waren op visite en mijn man moest wat voor ze uitprinten. Printer staat boven, dus hij naar boven.... Inkt op dus inkt vervangen, toen liep de pc vast en weet ik veel wat nog meer. Na een uurtje ben ik maar eens naar boven gelopen. Best wel geoirriteerd want hij moest alleen maar een treinreisschema uitprinten, even opschrijven was dus sneller geweest. Dus ik zeg "kom nou eens naar benden man, ik heb geen zin om de hele avond met je ouders opgescheept te zitten. Sukkels." Ik was even vergeten dat de babyfoon aanstond in de kamer ernaast :):):) Toen ik beneden kwam was de sfeer nogal ongemakkelijk en ze waren welheeeel snel weg......

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @celia : ohhhhhhhh dat is erg! Nou dan stond mij het schaamrood echt dik op mn wangen.... Hihih

@Julia: WHaa dat lijkt me erg zeg! Dan voel jeje l*llig!!

Ik heb ook vaak wel van die stomme dingen, alleen komt zo even niets naar boven

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik stond samen met een vriendin van mij bij in de rij van de kassa en we waren allebei zwanger van onze eerste. We hadden het zo over namen en we zeiden op een gegeven moment alsje het maar niet zo gaat noemen. Draait een moeder zich om en zegt mijn dochter heet zo :$. Ik voelde me toch lichtelijk aan de domme kant :), maar mijn vriendin loste het op met iets in de trant van smaken verschillen. We moesten daarna uiteraard enorm lachen!! :D

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

o.. ik krijg ineens een flashback!
    ik had 10 jaar geleden een relatie met een nederlands indische jongen en die ouders waren echt vreemd. Hij woonde nog bij ze, en die mensen wilden liever niet dat wij wat met elkaar hadden want ik was niet van hun geloof. Ze waren altijd heel stil, hadden in een concentratiekamp gezeten en redelijk getraumatiseerd.
    Na een klein jaar belde die jongen me op, op mijn (stage) werk nogwel! Hij maakte het uit omdat zijn ouders hem voor het blok hadden gezet, of mij of hun!
    ik was totaal van de kaart, hele boel bij elkaar gejankt,
    hierna hadden we een nachtdienst bij dat bedrijf en ik was zo ontzettend boos dat ik dacht: IK ga zijn ouders bellen en zeggen dat ik het stom vindt! Ik belde ze en zei iets van dat ze zich niet hadden te bemoeien met onze relatie en hing op.
    Toen ik gebeld had had ik een gesprek met een collega, oftewel ik was overhit aan het vertellen dat ik hun helemaal niet leuk vond en Dat overhitte gesprek duurde zowat 20 minuten, toen ik plotseling zag dat ik dus niet had opgehangen.......
    en toen hoorde ik.. klik...
    Oeps..

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat erg!!!! hebben jullie nog wel een goed contact?

18. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh meiden :) wat kun je je dan af en toe voor de kop slaan hè? Het is niet leuk voor jullie, maar het doet me wel goed dat ik niet de enige ben...

En juli2009, wij hebben ook bijna zoiets gehad. Mijn dochter sliep nog en er kwam kraamvisite. Ik ging haar maar wakker maken (ze lag boven) en toen zei ik tegen: "kom maar meisje, mama moet je even showen. Maar dit doe ik dus nooit weer!"

Het kwam heel beroerd uit mijn mond, maar niemand had het gehoord, want het was nogal lawaaiig beneden en ik zei het niet zo hard.

Oei oei...tot nu toe gaat het allemaal nog goed, maar ik kan erop wachten dat het een keer fout gaat...

Je kunt er echt buikpijn van krijgen hè? :)

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis

Hahaha die is lachen!!!

Ik heb ook wel vaker dat soort dingen meegemaakt maar kan er ff niet op komen... wie weet kom ik er nog op.

Deel Deze Pagina