hey iedereen, ik ben mama is spé, maar nu al beginnen mijn ouders zich al te bemoeien met de opvoeding; dit moet je doen en dat niet wat dat kan TOCH niet...wij deden het zo. Erg vervelend omdat je toch naar je ouders wilt luisteren over hun opvoeding maar aan de andere kant je je eigen opvoeding aan de kinderen wilt bepalen. Nu wordt ik al een poosje niet ong. en zit dit mij erg hoog, ik begin aan mijzelf te twijfelen en maak mij hier erg druk over, maar dan zijn je ouders er TOCH om je een beetje te steunen... Nee je moet niet zo zeuren, bij ons duurde het ook lang bla bla je gaat toch al voor onderzoek heen, waar maak je je druk over... Moest het ff kwijt, zit mij een beetje dwars allemaal Ouders
Typje, je bent net lid maar je topics schieten werklijk als paddenstoelen uit het forum. Zou je misschien iets selectiever kunnen zijn met het openen. Ook hoef je niet voor elk onderwerp waar je iets over wilt vertellen een "club" te openen (dit was ook vast niet je bedoeling). Graag goed kijken waar en of je iets plaatst. Elmo