Ik ben op dit moment in nederland voor vakantie, nu belt mijn man het dat hij vanmiddag onze oudste hond heeft laten inslapen. Arco was al ruim 14 jaar oud, met de normale gebreken. En we hadddn afgesproken dat zodra hij pijn zou krijgen we hem zouden laten gaan. Nu kon hij vanmiddag niet meer lopen, en had veel pijn. Volgens de da kwam het niet meer goed. En hij is rustig ingeslapen. Mijn verstand zegt het is goed zo, maar mijn gevoel niet. Had hem nog zo graag willen knuffelen en goed afscheid willen nemen.
Ach meid, wat naar . Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Met de gedachte dat hij nu geen pijn meer heeft. Sterkte! Knuf
Ik krijg spontaan een brok in mijn keel.... wat naar dat je geen knuffel meer hebt kunnen geven.... maar troost je dat jullie juist gehandeld hebben!
Het is zeker rot dat je geen afscheid meer hebt kunnen nemen, maar dat inslapen was het beste. Je wilt dat beestje ook geen pijn laten lijden natuurlijk. Sterkte en inderdaad jullie hebben hier heel goed aan gedaan.