laptop stuk kunnen we dit verhalen op de verzekering?

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hallo!

Ik ben nu op de laptop bezig maar als ik hem schuin hou dan komt er geluid en rook uit! (sinds 5 minuten) Dus eigenlijk niet meer te vertrouwen.
    Helaas geen geld voor een nieuwe.

Zouden we dit kunnen verhalen op de verzekering??

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoe oud is je laptop??? Misschien valt het nog onder de garantie??

3. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    nee heb de laptop zo'n 4 jaar dus valt niet meer onder de garantie helaas!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ook al zou je het kunnen verhalen op je verzekering (moet je je voorwaarden op nakijken) denk ik dat je maar erg weinig ervoor terug krijgt. De afschrijving op een laptop gaat erg hard.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Denk ook niet onder verzekering. dan zou er iets mee gebeurd moeten zijn. (kind drinken overheen gegooit? of laten vallen bijv)

je kan het natuurlijk altijd navragen.

Maar t klinkt meer als dat de ventilator stuk is. zou m dus ook niet meer aanzetten nu. eerst na laten kijken voor je meer verknald dan nu.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Verzekering is als er wat mee gebeurt. Rook is denk ik geen schade maar 'gewoon' kapot

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Na 4 jaar idd geen garantie meer, en tenzij er wat mee gebeurt(idd kind drinken erover heen gooien of je hebt em per ongeluk laten vallen) kun je het op de verzekering niet verhalen.
    Maar al zou dat kunnen, voor een 4 jaar oude laptop krijg je bar weinig meer terug.
    Ik denk eerlijk gezegd ook dattie gewoon "op" is en dat je beter kunt gaan sparen voor een nieuwe.

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk niet dat het onder je verzekering valt..... weet het eigelijk wel zeker .....
    zou mooie zijn tv kapot na 4 jaar dan de verzekering bellen omdat hij stuk is ..... en stel het is wel zo dat je er wat voor krijgt dan zou het waarschijnlijk niet veel zijn want een hardeschijf bv word al gauw afgeschreven ze bereken daar in hoelang hij gebruikt is enz

het lijkt inderdaad of hij ze warmte niet goed kwijt kan mischien kan je er iemand naar laten kijken .

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Je kan het altijd navragen bij je inboedelverzekering. Nee heb je, en alles wat je nog zou krijgen is mooi meegenomen toch!

10. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Er bleek een stukje plastic van de laptop afgeknapt te zijn en in de ventilator te zitten. Nu doet de laptop voorlopig het weer gewoon :D

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou gelukkig maar... Wel alvast beginnen te sparen voor een nieuwe he ;)

Deel Deze Pagina