Hallo! Ik ben nu op de laptop bezig maar als ik hem schuin hou dan komt er geluid en rook uit! (sinds 5 minuten) Dus eigenlijk niet meer te vertrouwen. Helaas geen geld voor een nieuwe. Zouden we dit kunnen verhalen op de verzekering??
Ook al zou je het kunnen verhalen op je verzekering (moet je je voorwaarden op nakijken) denk ik dat je maar erg weinig ervoor terug krijgt. De afschrijving op een laptop gaat erg hard.
Denk ook niet onder verzekering. dan zou er iets mee gebeurd moeten zijn. (kind drinken overheen gegooit? of laten vallen bijv) je kan het natuurlijk altijd navragen. Maar t klinkt meer als dat de ventilator stuk is. zou m dus ook niet meer aanzetten nu. eerst na laten kijken voor je meer verknald dan nu.
Na 4 jaar idd geen garantie meer, en tenzij er wat mee gebeurt(idd kind drinken erover heen gooien of je hebt em per ongeluk laten vallen) kun je het op de verzekering niet verhalen. Maar al zou dat kunnen, voor een 4 jaar oude laptop krijg je bar weinig meer terug. Ik denk eerlijk gezegd ook dattie gewoon "op" is en dat je beter kunt gaan sparen voor een nieuwe.
ik denk niet dat het onder je verzekering valt..... weet het eigelijk wel zeker ..... zou mooie zijn tv kapot na 4 jaar dan de verzekering bellen omdat hij stuk is ..... en stel het is wel zo dat je er wat voor krijgt dan zou het waarschijnlijk niet veel zijn want een hardeschijf bv word al gauw afgeschreven ze bereken daar in hoelang hij gebruikt is enz het lijkt inderdaad of hij ze warmte niet goed kwijt kan mischien kan je er iemand naar laten kijken .
Je kan het altijd navragen bij je inboedelverzekering. Nee heb je, en alles wat je nog zou krijgen is mooi meegenomen toch!
Er bleek een stukje plastic van de laptop afgeknapt te zijn en in de ventilator te zitten. Nu doet de laptop voorlopig het weer gewoon