Ziek?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie van jullie is er ziek?

1. (Nog) niemand?

2. Ik ben er net vanaf!

3. Ik/man is ziek verder niemand

4. kind(eren) zijn ziek verder niemand

5. Helaas zijn we allemaal ziekjes :s

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik ben beniewd wie er allemaal ziek is...heb gehoord dat het heerst en hier beginnen we ook al te snotteren en te niezen pffff

laat je ook even weten welke klachten je hebt?

ennuh: Beterschap! ;)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sinds ik zwanger ben....ben ik nog niet ziek geweest...niet verkouden geen buikgriep en ook geen griep... (klopt af)....maar zelf werk ik met kinderen en die zijn allemaal wel een keer ziek geweest en mijn collega's ook...ik heb denk ik een strek gestel in mij zitten die mama beschermt of ik werk te lang met kinderen dat ik alles al wel heb gehad!

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wij zijn hier allemaal een beetje ziekjes, aan het snotteren en niezen...duurt nu al zo een 3 weken begin het een beetje beu te raken...!

Liefs, misspuma

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik was twee weken geleden ziek. Het begon met een dag snotverkouden zijn. Die avond voelde ik me niet lekker worden en was ik op tijd naar bed gegaan. 's Nachts werd ik me daar toch beroerd. Ik moest naar het toilet vanwege diarree, dat was er net uit toen er van boven ook wat uit moest. Een aantal keren flink overgegeven, rillerig, koorts, misselijk en dus snotverkouden. Na een paar dagen was ik gelukkig bijna helemaal weer beter.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb gestemd voor allemaal, maar dat klopt niet helemaal. Mijn man is niet ziek. En we zijn ook niet echt ziek, maar wel heel erg verkouden.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn kindjes waren ziek

oorontsteken en de ander rS virus

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben er vanaf gelukkig, ik had koorts en heb heel erg overgegeven. Maar nu ist voorbij :D

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff praat me er niet van.
    2 maanden geleden kreeg ik de griep. Na 2 weken ervan af.
    toen 2 weken later begon het weer. Na een maand! was ik ervan af en dat heeft alles bij elkaar 2 dagen geduurd en nu heb ik het weer :(
    Snap er niks van! Neem vitamine pillen, eet elke dag meer dan genoeg groenten en fruit, drink veel water en kruidenthee. Maar ze moeten me echt hebben dit jaar :(

Man en kind beide beetje kwakkelen. AL maanden. Bij hun zet het niet echt door.
    Gelukkig maar. Liever ik ziek dan hun ;)

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bij mij begon het al rond eind oktober. En nu heb ik het weer, hoesten, snotteren en af en toe een beetje koorts. Ik ben het zooooooooo zat! En morgen moet ik de hele dag koken, ik hoop dat ik me dan beter voel.

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    IK :( zwaar verkouden sinds gisteren.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Pfft... Hier gaat het ook van de een naar de ander en weer terug... En het zijn allemaal maar verkoudheidjes, maar toch... Erg lastig en vervelend, vooral omdat Jelle er zo slecht door slaapt...

Ik heb voor JElle vorige week Antibiotica gehad, tegen een beginnende oor/keelonsteking. Daar is hij nu wel vanaf, maar nu is hij weer verkouden... En dit is de 5de week al... En ik lijk ook ineens alles mee tepakken, terwijl ik normaal nooit ziek ben *klopt af* Ben het nu echt wel zat!

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    ik heb het net achter de rug gelukkig! verkouden en de griep nu heb ik mijn man aangestoken

13. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik ook zoooo verkouden sinds 2 dagen, hoesten en snotter de snotter.
    BAHHH

14. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Blaasontsteking :( pijn trekt helemaal links onder mijn rug. Zit vanaf gister aan de antibiotica, hopelijk is het morgen weg

15. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hier niks aan de hand, kleintje is nog nooit ziek geweest en ik t afgelopen jaar ook niet. Gaat best goed dus :)

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook niemand. Milan is ook nog nooit ziek geweest (hij is ook pas 5 maanden) en de laatste keer dat ik ziek was kan ik me al niet meer herinneren (minimaal 3 jaar geleden). Mijn vriend denkt heel vaak ziek te zijn, maar dan is ie gewoon een beetje verkouden ofzo ;), maar zelfs dat is nu niet het geval.

17. MamaSil

MamaSil Nieuw lid

24 dec 2008
    1
    0
    0
    Mijn dochtertje is ziek. Hoge koorts, hoesten en vol snot. Gelukkig is de koorts nu eindelijk gedaald, maar dat volle neusje blijft. Zo zielig! Ze drinkt slechter, valt moeilijk in slaap, je kent het wel....

Hoe lang duurt zo'n volle neus meestal?

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    wie van de zieke dames heeft ook last van misselijkheid?

19. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Oh, WAS ik maar ziek, dan hoefde ik tenminste even niks. Lekker even rust!

20. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oh Lonnie, roep niet te hard want straks ben je ziek en geloof me.. dan zou je snelw eer beter willen worden. Wat heb je immers aan nietsen/vrije dagen als je ziek bent?

Deel Deze Pagina