Hallo dames, Voor de getrouwden onder ons ben ik benieuwd waar jullie op huwelijksreis zijn geweest? En de niet getrouwden, waar willen jullie op huwelijksreis naartoe? Wij zijn naar Egypte geweest, was prachtig. Groetjes, Hope
Ik beviel 3 weken na de plechtigheid Sindsdien wel veel op reis geweest, maar als we ons trouwfeest gaan geven, dan gaan we daarna op huwelijksreis... waarschijnlijk met het gezinnetje naar de zon (zoals jij )
Wij gaan in juni trouwen komend jaar en gaan na de grote dag eerst 5 dagen samen weg naar Rome of Istanbul of zo. Later in het jaar gaan we met Fleur ergens naar toe, naar Sicilie of Sardinie denken we. Moeten dus na de kerst echt aan de slag met alle plannen! Leuk M.
geen idee! Weet wel dat er een aanzoek in de planning is, dus daar wacht ik eerst op! Denk een weekje naar de zon oid
we zijn naar malta geweest ...echt boring ...bah ...maar goed we zaten meer op onze hotelkamer dan dat we buiten zijn geweest
meteen de volgende ochtend om 8:50 opgestaan (jaja geweldige planning van manlief) en vertrokken naar een luxe hotel in Rome
wij trouwen 22mei 2009 en gaan meschien midweek weg maar we willen eind juni 14sdagen naar italie met de caravan voor de 1e keer dus kan goed zijn dat we niet weggaan na het trouwen. wel hebben we de huwlijks nacht een mooi hotel
Twee weken all in naar mauritius Prachtig eiland en leuk hotel... Maar toch ben ik geen fan van all inclusive... Maar voor de honeymoon was het leuk...