wie kent deze man?? (hondje gedumpt asiel)

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wie kent deze schoft!!!!

Wie kent auto, man en of hondje??
    14 nov 2011

Vanmorgen om 9.35 uur werd er bij het asiel een hondje over het hek gedumpt.
    Wie herkent mogelijk de auto (Renault blauw) de man en of de hond. Het hondje is een Maltezertje, wellicht niet helemaal raszuiver. Jong volwassen met iets een onderbeet. Ze is recent geschoren en droeg een rood halsbandje.
    Op de bewakingscamera is duidelijk te zien hoe het hondje aan haar nekvel en halsbandje over het hek gedumpt werd.

Wie meer weet wordt dringend verzocht om contact op te nemen met 0224-551818 of de politie.
    Er wordt nog hard gewerkt om het filmpje ook hier te kunnen laten zien. Houd de site in de gaten.
    graag door sturen

dank je wel

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    :O wat een gek ik hoop dat ze hem snel vinden

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.611
    113
    Vanochtend hoorde ik op de radio Giel hierover een opmerking maken: waarom zoveel aandacht voor dit ene hondje, terwijl er duizenden hondjes al in het asiel zitten die deze aandacht niet krijgen. Ben het wel met hem eens eigenlijk...

4. Skye

Skye Niet meer actief

Welke plaats is het dan?
    En heel eerlijk gezegd ben ik het wel met mijn voorgangers eens!! En beter een hondje bij het asiel dumpen dan ergens in een bos hulpeloos achter laten!!

5. Rono

Rono Niet meer actief

wow, wat een foeilelijk beest zeg.

Maar dat geeft die man nog geen reden zo tegen een hond te doen. Ik hoop dat ze em te pakken krijgen!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik dacht gister te lezen dat het al opgelost was..? Man was in paniek geraakt en heeft zich later gemeld+de kosten betaald voor het afstaan van het hondje aan het asiel..

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    De man heeft zich zelf al aangegeven bij het asiel en heeft de afstandskosten betaald. ;)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als er beestjes worden gedumpt in het bos is het: Breng m dan naar het asiel..
    En dan brengt die man het hondje naar het asiel, is het weer niet goed:)

Het beestje is beter af zonder hem.. Arm hondje..

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    elk dier aan zich heeft rechten en hier gaat het grotedeels ook over die man hoe hij met het dier omgaat en ik vind dat hij gestraft moet worden... en inderdaad een hele hoop hondjes , maar dit is gewoon dierenmishandeling veel honden in het asiel worden op een gewoon nette manier afgestaan en niet zo

11. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Belachelijk! Als hij hem zo nodig kwijt moest, kon hij dan niet het fatsoen opbrengen om hem persoonlijk naar binnen te brengen? BAH!

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Lees het artikel even.. De man zegt in paniek te zijn geraakt.. ;)

13. Ik vind dat wel erg oppervlakkig hoor. Iedereen doet nu alsof het een vreselijke man is, volgens mij doet die man er alles aan om het hondje zo zacht mogelijk aan de andere kant van het hek te laten komen. En wat al eerder gezegd is; Beter dan dat ie 'm ergens in het bos vastbindt en dat dat beestje verhongert! Wie weetwat voor problemen die man had met geld e.d.. De kosten die je moet betalen bij een asiel zijn behoorlijk hoog. Als je toch het beste voor je dier wilt, lijkt dit me de beste oplossing. Hij had het hondje beter aan de ándere kant van het hek vast kunnen binden zodat de medewerkers 'm de volgende ochtend hadden gevonden en 'm mee naar binnen hadden kunnen nemen, maar goed, er is al bekend dat die man in paniek was..

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Helemaal mee eens!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Helemaal mee eens!

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland

of hij nou in paniek was of niet had hij het hondje wel anders kunnen tillen voor dat hij hem over het hek liet zakken / vallen

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja ok is niet netjes (hele gang van zaken is natuurlijk niet gegaan zoals zou moeten!), maar wat maakt dat achteraf allemaal nog uit? De 'dader'/ex-baas heeft zich gemeld etc. en het hondje zit nu in het asiel en is waarschijnlijk door alle media-aandacht binnen de kortste keren voorzien van een nieuw baasje dat wel met alle liefde voor hem wil zorgen.

Case closed!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina