Plan is om in maart weer een citytripje te gaan doen. Voor deze keer willen we kiezen uit Valencia, Porto of Lissabon.. Iemand tips wat nou het leukste is?
Ik heb met valencia en porto nog geen ervaring, maar wij zijn 3 jaar geleden naar Lissabon geweest en echt verliefd geworden op die stad! Ik hoor van anderen om mij heen ook alleen maar goede en positieve verhalen van hun bezoek aan Lissabon. De sfeer, de diversiteit, mogelijkheden qua uitstapjes, de verschillende wijken die allemaal heel anders zijn maar 100% de moeite waard om te bezoeken, het eten, de ligging en het uitzicht, enz. Porto zijn wij nog nooit geweest maar vrienden van ons waren er en die zeiden dat het echt maar voor een dag of 2 leuk was en ze Lissabon voor een stedentrip veel meer de moeite waard vonden.
Ik ken alleen Valencia en denk wel dat dat heel geschikt is om met kinderen heen te gaan! Strand, veel speeltuinen, het mooie culturele park enz ! Lissabon is volgens mij best steil allemaal?
Valencia is heel mooi! Zowel qua cultuur, architectuur, lekker eten en strand. Er is een prachtig stadspark in een drooggelegde rivierbedding dwars door de stad 10 km lang, daar kun je fietsen huren en de stad verkennen. Porto en Lissabon ken ik helaas nog niet....
Ik zeg ook Valencia ! Recent geweest en het is een heerlijke stad ! Tip voor als je Valencia kiest: huur fietsen en ga Valencia op de fiets ontdekken. Zoveel mooie plekjes die je niet met openbaar vervoer bereikt.
Lissabon is prachtig! Porto vond ik ook heel leuk, maar is minder blijven hangen. Valencia nog nooit geweest.
Van die drie ben ik zelf alleen in Valencia geweest. Ik vond de combinatie cultuur en strand erg leuk. Lissabon hoor ik ook allemaal goede verhalen over (alleen hier en daar wat geluiden over criminaliteit, met name zakkenrollerij).