Wat is nou leuk als alleenstaande ouder met kind?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door justme1974, 16 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Zie vraag :D

Ik heb best zin om iets te gaan doen met mijn dochter van zes. Maar ik weet niet goed wat. Even er tussenuit met een nachtje of twee. Zou een hotelletje al wat zijn? Gecombineerd met een dierenpark ofzo en dan 's avonds lekker tutten in bad, tv kijken in bed. Dat soort dingen? Of iets anders? Ik weet het niet zo goed.

Ervaringen? Graag!

2. 1548

1548 Niet meer actief

Ja hoor, hartstikke leuk!

Ik ben niet alleenstaand maar wij gaan 2 x per jaar apart een nachtje weg. Man met mijn zoon, die gaan dan bijv. naar racewagens kijken en ergens slapen. En ik ga samen met mijn dochter dan op pad (winkelen, dierenpark, speeltuin) en dan s'avonds gaan we tutten (maskertjes, elkaars haren wassen, nagels lakken).. Dochter is ongeveer dezelfde leeftijd als jouw dochter.

Veel plezier alvast!

3. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Misschien ergens waar ook een speelparadijs bij is. Ik geloof kempervennen zit ook een plopsaland bij.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    tuurlijk zou dat leuk zijn. waarom niet? misschien is een weekend in een vakantiepark nog wel leuker? zit vaak een zwembad bij en zo. en evt icm een dierentuin of pretpark? ik ben alleenstaand met 2 kids en ben met ze naar centerparks geweest. pas nog naar disneyland. ook erg leuk.
    maar ben ook al een paar keer alleen met mn oudste op stap geweest. bioscoop, dierentuin maar vooral efteling was een grote hit.
    vraag je dochter anders wat haar leuk lijkt?

5. voetstap

voetstap Niet meer actief

Is super leuk, ❤️

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Na het lezen van de reacties, ga ik zeker een keer een nachtje hotel doen met haar. Lijkt mij ook super leuk. Er zijn vast genoeg kind-vriendelijke hotels te vinden.

De film doen we dan weer wel met enige regelmaat. Dat is altijd super gezellig zo samen, maar wanneer ik kijk naar langere periodes van vrij en vakantie, vind ik het heel moeilijk. Alsof ik dat opnieuw moet ontdekken zeg maar. Dat komt vast goed. Hoop ik.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Bij bijvoorbeeld booking.com kun je bij de criteria kindvriendelijk aangeven. Wij gaan ook graag met zoon naar een hotel. Hij vindt het ontbijtbuffet erg leuk, zelf kiezen wat je neemt. We hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad met hotelovernachtingen.

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Huttenheugte zit Plopsaland Coevorden bij.:)

Deel Deze Pagina