Hond meenemen Centerparcs, doorgeven?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sara1988, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Uhm, nee, ik reserveer een huisje. Centerparcs heeft allergie-huisjes, de andere huisjes zijn niet hondenvrij. In elk ander huisje mag je een hond meenemen, bel maar eens. En voor mensen met allergieën, in elk gewoon huisje komen dus honden. En wordt er meestal ook gerookt (wat ik dan weer erg vies vind).

2. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Lol het is niet verplicht om je vakantie door te brengen in een dergelijk huisje.... Je kunt ook je vakantie elders vieren op een manier die je wel kunt betalen en prettig voor je is.

Iets niet doorgegeven omdat het al zoveel geld kost, klopt natuurlijk niet. Zeker niet wanneer het gaat om zaken waar een derde partij last van zou kunnen ondervinden

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Dit is uiteraard erg vervelend dat dat gebeurd is, mijns inzien ligt dat toch bij centerparcs die fout die doen de schoonmaak en geven bij ts aan dat in alle huisjes honden mogen en vaak tellen ze inderdaad ook nog extra schoonmaakkosten hiervoor.

Maar voor ts zou ik zeggen gewoon even doorgeven is wel zo netjes

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind dat je sowieso dit door moet geven. Ze hebben nu eenmaal kosten verbonden aan een hond meenemen, dus daar behoor je je aan te houden. Als je dat zonde van je geld vind neem je hem toch niet mee?

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Fijn dat ze zo soepel zijn! Het hangt van het park af, er zijn wel degelijk genoeg allergie huisjes op cp.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat goed dat je even hebt gebeld.

Verder staat en pal onder de lounge een subforum voor vakantie en vrije tijd.

Deel Deze Pagina