Ik wil een broodmachine van iemand overnemen. Ze zei dat hij 180 was nieuw, ze heeft de bon nog. 2 minuten later zegt ze op whatsapp dat ze wel 30 euro korting had gekregen. Toen dacht ik, nou ik kijk wel even op internet. Op internet nieuw te koop voor 142 eur incl verzenden. Ze vraagt nu 100 incl verzendkosten, hoeveel zal ik bieden? Weinig gebruikt of niet, zodra je de winkel uit loopt is het niet meer nieuw....
Hoe oud is de machine? Ik zou bij bijna nieuw denk ik Max 80-90euro bieden incl verzenden! Voor minder 50 verschil met uit de winkel zou ik de gok van het verzenden en en eventuele defecten niet nemen. Stel het pakket raakt kwijt.... Webwinkel is verantwoordelijk maar neemt verkoper de verantwoording ook? Kosten/baten....
Waah, sorry meiden, de AH kwam net aan de deur en toen kon ik even niet meelezen hier. Ja zelf zat ik te denken om een bod te doen van 85 euro incl verzenden via DHL. Ze heeft er zelf 149 voor betaald, machine is een jaar oud ze zegt hem maar 2x gebruikt te hebben maar man bleek allergisch te zijn voor een ander middeltje wat in het bakmeel zit.. (Kom je daar nu pas achter vraag ik me dan stiekem wel af..) Ik wil wel graag dit model omdat het zonder problemen speltbrood zou bakken, en vele machines kunnen dat niet, of niet zo best.
Anders vraag je nog om een foto van de binnenkant en bakblik dan weet je zelf wel of die 2 keer gebruikt is.
Staat een foto bij. Ziet er niet afgeragt uit, al denk ik niet dat ze t schoongemaakt hebben. Gelukkig hebben we hier een geduldige vaatwasser... http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg1NzY=/z/sBMAAMXQC-tS~y6q/$_85.JPG Ik heb nog nooit zo'n apparaat gehad, maar op mp heb ik wel veel machines gezien met bruine verkleuringen door de hitte. Dat zie ik hier nog niet.