@Beheer Ik wil bij deze het vriendelijke verzoek doen om Lanalanalana en haar berichten permanent van het forum te verwijderen.
Ik heb al een paar keer op mijn handen gezeten, maar wil er nu toch wat van zeggen. Ik begrijp jullie frustratie hoor, maar dit (en andere berichten die ik lees) vind ik erg lijken op pestgedrag. Kan dit niet rechtstreeks naar het beheer toe? Moet het perse zo openbaar?
Ja, want @Beheer grijpt niet in. En met wat die Lana heeft geflikt mag zij echt niet meer op redelijkheid van anderen rekenen. Te ver is te ver.
Dit is geen pestgedrag. Dit is een vriendelijke verzoek om een ban. En ik doe het niet stiekem in een privebericht, maar recht in haar gezicht. Niet om te pesten. Maar omdat ik vind dat haar gedrag nooit, maar dan ook nooit getolereerd mag worden op een forum.
Exact. Dit slaat echt helemaal nergens meer op. Negeer mensen aan wie je je irriteert, maar gooi niet het hele forum vol met jullie irrtaties zeg..
Eens! Idem En ik vind persoonlijk dat @Beheer zichzelf bijna niet meer serieus kan nemen als je leest wat @Lanalanalana sinds "de laatste waarschuwing" allemaal nog heeft kunnen zeggen met het huidige topic als diep en dieptriest dieptepunt.
Ik zie dat dat topic van haar aan het ontploffen is, maar heb de moed niet het door te lezen gezien haar eerdere topics en posts. Wie praat mij even bij? Oh ja, sws +1 voor een ban voor @Lanalanalana
Ik snap heel goed dat er gekeken moet worden naar een ban - of gewoon een ban-, maar wat zijn we ook met ze allen typisch een stelletje vrouwen. Ik moet een beetje denken aan het oude tijdperk genaamd msn. Zulke mensen kan je beter negeren, ik heb zo het idee dat ze het wel leuk vind als mensen zo reageren en dat moeten we juist met zijn alle niet op die manier willen doen. (denk ik)
Je hebt gelijk. Daarom dacht ik, ik doe een verzoek voor een ban. Iedereen die dat verzoek ook heeft kan zich melden. Iedereen die geen ban wil kan zich ook melden. Beheer kan de balans opmaken, en dan is het klaar.
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van. Er zijn blijkbaar mensen die zich irriteren aan Lanalalaa. Negeer haar dan gewoon ipv een hoop heisa op het forum schoppen. Ik irriteer me meer aan die gehele heisa wat allesoverheersend is!
Ik word er ook moe van, vandaar het verzoek. Ik schop geen heisa, ik open een topic met een verzoek. En als je je irriteert, kun je dit topic natuurlijk ook gewoon negeren