hoi, Met spoed heb ik iemand nodig die mij kan helpen. Ik ben sinds 1 maart in de ziektewet door zwangerschap. Na lang doordrammen afgelopen week eindelijk een deel ontvangen van mijn werkgever waaraan het bruto is uitbetaald. Nu vroeg hij of ik akkoord was met resterend €150 want hij snapt de brief van het UWV niet, maar volgens mij heb ik dan veel te weinig. Ik heb een 0 uren contract en ik bouw dus geen vakantiegeld etc op naast mijn loon. Het uwv heeft bruto €1522,29 uitbetaald over een periode van 01-03 t/m 16-04. Wie kan mij berekenen wat ik netto zou moeten krijgen, gezien er geen reservering vakantiegeld af hoeft. Heel erg bedankt!
Ik vroeg het aan mijn vriend, maar hij is nu even bezig dus wilde er even niet over na denken. Maar ik weet bijna zeker dat als hij klaar is hij het opeens gaat uitrekenen omdat hij dan te nieuwsgierig is. Hij begon er net alweer over dat er speciale programmaatjes te vinden zijn op internet en dat het er ook mee te maken heeft in welke sector je werkt.
https://www.berekenhet.nl Misschien kan je het daarmee uitrekenen. Als je 0 invult bij vakantie geld word het berekent zonder vakantie geld eraf te halen.
Geen idee hoe dat werkt bij een 0 uren contract. Maar bij ons is het zo dat je het gemiddelde krijgt van je laatst gewerkte 3 maanden.
Bij mij berekend over een jaar, maar dat bedrag is bekend. Gaat erom dat de persoon die het binnen de organisatie moet regelen "niet snapt" en denk dat €150 bovenop de €1000 wel bij netto in de buurt komt, maar mij gevoel en berekeningen zeggen wat anders