We hebben net een maand in een vakantiehuisje gezeten. Prima geslapen. Zijn nu 2 nachten thuis en heb alweerhoofdpijn vanuit mijn schouders/nek. Ik denk dus van onze matras. We hebben er nu een van nasa schuim van 4 jaar oud. Maar volgens mij is hij te zacht (en iig te warm) Welke matras en welke zaak raden jullie aan? We hebben hier in de stad Swiss Sense, Beter Bed en Auping
Hoeft niet perse aan je matras te liggen. Kan ook je lattenbodem zijn. Je kan nog zo'n goed en duur matras hebben maar als je lattenbodem ruk is dan ligt het matras ook niet ok. En hetzelfde met de combi kussen en matras. Dus er kunnen meer oorzaken zijn. En vergeet evt spanningen thuis niet... Ik heb m'n matrassen bij een online matrassen zaak vandaan. Ravensberger. Super service. Ze kijken samen met je naar welk matras geschikt is en evt welke bedbodem. 30 dagen uitproberen en ligt het niet dan kan hij terug en kijken ze samen met je naar een ander matras. Je lichaam heeft een tijd nodig om aan een matras te wennen. Daarom heeft proefliggen in een winkel ook geen enkele nut.
Wij hebben 1 bij beter bed besteld. Levering duurde iets langer dan beloofd maar de matras ligt al 3 maanden fantastisch
Wij hebben Emma matrassen, echt heerlijk. Je mag 100 dagen proefslapen, vind je het niks dan krijg je je geld terug. Je zit dus niet vast aan een bepaalde zaak waar je dan weer een ander matras uit mag/moet zoeken..
M line matrassen, duur maar liggen fantastisch! Wij gekocht met 1+1 gratis actie toendertijd. (Beterbed) Maar het kan ook je kussen zijn, aangezien je matras pas 4jaar is..
Het matras waar we nu op liggen hebben we online gekocht. Dat hadden we nooit moeten doen. Kussens heb ik ook al een hele verzameling van.
Vond Emma vreselijk, weer terug gestuurd. Maar je kunt ook kijken waar je op lag in het vakantiepark. Als het van een grote keten is, staat online nog wel eens welk bed/matras ze gebruiken. Bij Landal hadden we Auping.
Bij Morgana kun je een ‘slaaptest’ doen waarbij ze de drukpunten in kaart brengen dmv een meetsysteem. Aan de hand daarvan adviseren ze matras + lattenbodem, afhankelijk van je budget. Ik heb onlangs daar matras en lattenbodem aangeschaft. De eerste 3 weken lag ik vreselijk en dacht ik ‘waar ben ik aan begonnen’. Maar nu ben ik gewend en lig ik goed. Daarna daar ook een hoofdkussen gekocht. Ze denken goed met je mee en dringen je niets op.