proteq dier en zorg

Discussion in 'De lounge' started by mammievan2, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Wie heeft er nog meer een verzekering voor hun huis dier
    We kregen vandaag een brief dat het weer duurder is geworden we gaan nu 44 euro betalen per maand weet nog toen ik me hond verzekerde 8 jaar geleden was het 28 euro vorige jaar was het ook al verhoogd word

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij hebben een kat en een poes maar geen verzekering voor ze. Onze dierenarts assistente raade ons dat af, ik weet niet meer precies waarom. Had begrepen dat het voor een hond meer zin heeft.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    ik heb hem daar ook lopen maar (nog) geen brief gehad. heb m voor mn kat..

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Oh, ik ook daar, voor de hond.. hij is nog geen 1 jr., vanwege HD en ED dekking gekozen voor Proteq. Vond het al niet netjes dat ze nu zonder wat of wat het voorschieten weer hebben ingevoerd voor bedragen onder de 500 euro.

5. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Zat net telezen dat het jaarlijks 4% omhoog gaat en als je hond 8 id 10% leeftijdstoeslag

6. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Ja vind ik ook vervelend eerst deden ze het wel nu moet je het weer voorschieten papieren invullen en opsturen

7. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,735
    7,501
    113
    Female
    hier ook geen verzekering. dierenarts raadde het hier ook af.
    veel zou er niet onder vallen. ik zet het geld wat ik aan een verzekering kwijt zou zijn, apart op een rekening. en ik heb eerst gezorgd dat ik een rekening had waar een bepaald bedrag op stond waar ik qua dierenartsrekeningen even mee vooruit kan/kon. deze wordt maandelijks aangevuld.

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

44x12=528 per jaar. Lijkt mij dat je dit net zo goed zelf kunt sparen. Je bent jaarlijk geen 528 euro kwijt lijkt mij.

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik zat ook bij Proteq, moest afgelopen jaar bijna 300 aftikken in 1 keer en dat gaat me te ver. Ben over gestapt naar de Hema. Iets minder dekking maar voor de cruciale dingen wel.. het scheelde mij teveel premie op jaarbasis.

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Zit er ook bij, maar zit dan ook elke 2 weken bij de da met mijn hondje. Heb het er dus zo weer uit.

Duurder heb ik nog geen 1x gehad en ik heb enkel de basisdekking. Betaal 19,80 per maand....

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat is niet helemaal waar, als je pech hebt en je dier iets gaat mankeren ben je stukken duurder uit. Onze hond werd aangereden, moesten foto's maken, opereren enz. Ik was toen erg blij met de verzekering!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    idd de onderzoeken zijn duur hoor!!
    onze kat mankeerd nog wel is wat...(niet eten bv, ineens afvallen, niet drinken, diaree, mank lopen) en zijn al vaak onderzoeken gedaan bij dr.. als je dan die rekeningen ziet :O echt duur hoor!!

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Mijn hond heeft last van staar en blindheid. Ze is al eens geopereerd, 900 euro en daar kwamen alle onderzoeken, consulten bij.

Nu loopt ze wer bij de dierenarts, want haar oog gaat achteruit. Zit er echt elke maand met haar, elke maand heeft ze dure oogdruppels, maar m'n hondje heeft ook huidproblemen.

Ben elke maand minimaal 90 euro kwijt. Volgende maand worden haar oogjes weer gemeten en dat kost al met al 300 euro. Mijn verzekering heb ik er dus zo uit en ben er blij mee...

Maar heb dus ook nog geen brief gehad dat hij duurder werd. Zal nog wel komen dan :).

Share This Page