Welk merk kleertjes draagt jouw kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madeliefke, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk kleding draagt jouw kindje?

1. Noppies, Name it

2. Lief! Lifestyle

3. Bfc, Baby Barb

4. Z8

5. McG, Tommy, Gaastra, Replay

6. Billy en Lilly

7. Feetje, Dirkje

8. Esprit, Mexx

9. Bakkaboe

10. huismerk HEMA, Zeeman, Wibra, Hans Textiel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ben benieuwd welke merken veel gedragen worden. Zweer zelf bij Z8, Billy en Lilly, Noppies en Lief. Lief vind ik heel mooi, maar we hebben een smal kindje en dan valt Lief vaak te breed :(

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Misschien ben ik een 'krent', maar onze jongens dragen eigenlijk nooit merkkleding. Vind ik zonde van het geld. Hier dus vooral kleertjes van HEMA, H&M, Zeeman en Wibra. Ze zijn er toch zo weer uitgegroeid en bovendien moet ik alles dubbel kopen... ;)

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Poeh, van alles en nog wat:

H&M
    Noppies
    Pointer
    Name-it
    Mexx
    Hans Textiel
    McGregor
    Dirkje
    Hema

Ik koop eigenlijk bijna alles via internet want dat scheelt vaak nogal.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier net zo ;) . Ik heb wel één heel fijn spijkerbroekje van S. Olivier -die draagt ze al een half jaar ofzo :) , lang smal model. Die was trouwens via de kledingbeurs, 1 euro :)
    Eén leuk LIEF rokje -via de uitverkoop ook.

Verder dus ook met name zeeman , sinds kort ook Wibra (die zit hier sinds een paar weken) en af en toe Hema.
    En oja, familie brengt nog weleens kleertjes mee van de Jola

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier ook vanalles wat:
    zeeman
    hema
    okaidi(hele leuke betaalbare en vooral ,hele goede kwaliteit kleding)
    h&m
    wibra
    zara
    z&co
    eigenlijk alles wat ik leuk vind,maakt niet uit welke winkel!

groetjes

6. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    hier gewoon wat ik leuk vind.
    niet een bepaald merk heel veel ofzo. ook niet alleen maar 'huismerken', hij heeft wel aardig wat mexx, pointer, esprit enzo.
    ook draagt hij veel sportmerken, nike, puma, dat zit vaak gewoon lekker makkelijk. ik ben niet zo van de lief! en name it/noppies. voor een meisje vind ik die merken wel geweldig.
    koop ook vaak genoeg shirtjes in de uitverkoop, want die worden hier zo vaak vies.. hij draagt er soms wel 4-5 op een dag...
    en hij zit al in maatje 86/92, begon in 50, dus dat is elke maand wel een nieuwe maat bijna denk ik :)
    als ik dat helemaal in 'dure' merken zou willen bekostigen hebben we we nog een 3e inkomen nodig ;) zie de meerwaarde er ook niet zo van in, voor de kwaliteit hoeft het ook niet echt, voor die paark keer dat ie iets draagt.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik koop een kledingpakket over van iemand voor 50 euro per 2 a 3 maten. Daar zit eigenlijk van alles bij zoals hema, H&M, maar ook prachtige zelfgemaakte dingen die je nergens anders kunt krijgen. Ik vul het pakket zelf aan met losse kleding van de Hema, Zeeman, de Jola en zelfs de schoenenreus.

8. augustus

augustus Niet meer actief

Gewoon lekker vaak eigen merken...
    Ik koop liever veel leuke eigen merk kleding dan enkele stuks van een merk.
    Schoenen zijn vaak wel duurder en van een merk.
    Maar voor het KDV koop ik net zolief bij scapino hoor :D

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    O ja.. en deze winter draagt ie ook veel eigen gebreide truien van oma.... echt geweldig, heel moderne modellen en leuke stoere kleuren. en ook standaard zelf gebreide muts+sjaals van oma hier ;)

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Hier draagt de kleine man gemixt.. Ik koop wel eens merkkleding zoals Mexx (die spijkerbroekjes zijn zo leuk!!), Noppies etc. Maar ik koop ook net zo lief iets van de HEMA, H&M.. Als het maar leuk staat!

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop geen merkkleding, vind het superzonde en mijn dochtertje loopt er altijd erg leuk bij.
    Heb wel veel merkkleding maar dit omdat ik veel van zus heb gekregen.
    Voor schoentjes draai ik geen dubbeltje om maar goede schoentjes zijn dan ook weer erg belangrijk.

12. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb helemaal niks met merkkleding, dus ik koop lekker wat ik leuk vind en dat leklker bij de hema, V&D, H&M, Zeeman enz. Ik koop liever voor weinig geld veel kleertjes, dan voor veel geld 1 broekje of truitje ofzo. En niet omdat ik een krent ben, of omdat ik het geld niet heb, maar een merkje aan een kledingstuk zegt mij gewoon helemaal niks. Ik koop omdat ik het leuk vind.

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Van alles eigenlijk:
    Mexx, Dirkje, Little girl star, Nijntje, H&M (vooral hello kitty), C&A. Eigenlijk wordt gewoon gekocht wat we leuk vinden, merk of niet. Liever leuke kleding van een huismerk dan kleding die ik eigenlijk minder leuk vind omdat het merk is.

14. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    onze man draagt van alles, hij heeft wel veel van lief en noppies, maar ook veel van de hema en zeeman!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook vanalles.
    - Noppies
    - Lief!
    - Mexx
    - Esprit
    - H&M
    - Feetje
    - Bakkaboe
    - Hema
    - Hans Textiel

16. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik geef echt niks om die merken, bij Hema, H&M, C&A en Zeeman vind ik de leukste kleertjes!

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb gestempt op bfc/babybarb.
    Ze heeft best veel babybarb spul, en een paar bfc dingen.
    Maar eigenlijk draagt ze veel verschillende merken:
    - baby barb
    - noppie's
    - bakkaboe
    - jottum
    - prenatal
    - mexx
    - Tommy Hilfiger
    - Villa Happ
    - En verder draagt ze best vaak Amerikaanse kleertjes die ik op een speciale site bestel.
    Name it heb ik ook wel eens gekocht, maar mijn meisje is nogal smal, en dan valt name it niet zo mooi.

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn dochter draagt van de Zeeman tot Esprit en alles wat daar tussen zit.
    Toevallig heeft ze nu heel veel van Dirkje en knot so bad omdat mijn tante een eigen webshop heeft en kinderkleding party's geeft.
    Ik shop dus bij mijn tante thuis hahaha.

Verder intresseren merken me helemaal niets omdat ik koop wat ik leuk vind en niet omdat er noppies ofzo op staat.
    Er is niks mis met zeeman, hema of wat dan ook behalve dan dat de maten van de hans textiel nogal afwijken.

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

huismerk, hema enzo, de tijd dat ze merkkleding wil dragen en erom gaat vragen komt gauw genoeg, tot die tijd besparen wij het geld liever en ze groeit er ook binnen no time uit.

nee ik vind het persoonlijk onnodig om merkkleding te kopen voor die kleintjes ;)

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als ik zou stemmen zou dat voor mij een vertekend beeld geven maar hier draagt meneer (een grote):

- Imps & Elfs
    - Hema
    - Lief! (bijna niet meer)
    - H&M

Ik vind jongenskleding kopen een ramp! Alles is zo bedrukt, yech.

Ik wissel het af. Ik vind merkkleding vaak erg duur voor zo'n kort gebruik maar het zit wel erg mooi dus ik wissel het af.

Deel Deze Pagina