Nou veel succes met het vinden van iemand. Asiel vind ik persoonlijk wel erg zielig.. Maar als het echt niet anders wil, moet je wel iets natuurlijk. Misschien nog een briefje met foto bij de DA ophangen als dat mag?
Ik weet niet of je hond een stamboom heeft, maar dan kun je via de rasvereniging bemiddeling vragen. Dat hebben wij gedaan bij de herplaatsing van onze hond, is erg goed verlopen, ze heeft lieve baasjes gekregen. Ik vind dat erg fijn om te weten, dat maakt het iets makkelijker voor jezelf
@petra... ik weet dat de vergelijking niet helemaal oke is, maar ik heb het er maar neer gezet om te laten weten dat als je een kindje van die leeftijd goed afleid het zo vergeten is... wij als volwassenen gaan er een hele dag aan denken, maar zo'n kindje is het bij wijze van spreke vergeten als je hem of haar een koekje geeft... zolang hij of zij er niet constant aan herinnerd word moet het "volgens mij" geen problemen opleveren. ik zou ook wel de speeltjes en de mand en etensbakken enzo even wegstoppen want anders legt hij de link: speelgoed van de woef.... maar geen woef... en gewoon beetje afleiden. je kan hem uiteraard wel betrekken bij het afscheid... maar of hij het een dag later nog weet dat hij hem heeft zien weggaan met andere mensen en dat hij nu een ander huisje heeft weet ik niet... we kunnen helaas niet in de hoofdjes van onze kinderen kijken...