Ik ben wel benieuwd wanneer jij voor t eerst met je kindje naar de kapper bent geweest. ( dan bedoel ik niet dat je ( tenzij je zelf kapster bent) zelf de schaar even hebt gepakt..) Hoe oud was je kindje?
Ik geloof zo'n 10 maanden. Hij is inmiddels 2 keer geweest en we moeten binnenkort weer. Eigenlijk zou ik zelf een cursusje willen volgen zodat ik zijn haar kan bijhouden, ik vind het maar wat prijzig voor hooguit 10 minuten knippen.
noa is laatst voor het eerst geweest 16 maanden en meteen de laatste keer vond het belachelijk duur (even duur als een volwassenen) dus nu gaat me schoonzusje het doen die is kapster geweest
Even duur?! Wat raar! Je hebt toch vrijwel altijd aparte kindertarieven? Dan zou ik inderdaad ook niet meer gaan.
Ik wil volgende week Valerie laten knippen.... Maar eerst even een kapper in de buurt vinden die haar haar wil knippen. Weet iemand of er een kapper in Groningen is die half bloed kindjes met erge krullen knipt?
Robyn is vlak voor haar eerste verjaardag voor het eerst geweest, daarvoor was het echt nog niet nodig omdat ze niet zoveel haar had nog. Ze gaat nu ongeveer om de 6-8 weken, gelijk met mijn vriend dan wordt het voor beide ook echt wel weer tijd. Zij gaan altijd naar mijn schoonzus toe, die is kapster dus dat is wel makkelijk.
Damiën was 4.5 maand. Hij had het bij zijn geboorte al lang. kapster komt bij mijn moeder thuis die heeft het bij geknipt...het leek net een punker. Deze week word zijn haar weer bij geknipt.
Ik ben naar de kapper geweest toen Roan 10 weken was, had bij de geboorte al veel haar! Heb alleen boven op de puntjes laten knippen hoor, verder niks! Na een tijdje is heel veel haar zelf uitgevallen en nu groeid het weer hard! Hij heeft alweer een hoop haar! Zit helemaal in de stekels!Erg leuk moet ik zeggen!
Damien is nu 8 maanden maar ga hem binnekort maar eens knippen,ben zelf kapster. Hij heeft heel erg ongelijk haar haha,allemaal hele lange sprieten er tussen dus die ga ik eens weghalen! Ben benieuwd hoe dat gaat haha
het haar van mijn meisje begint net pas een beetje te groeien en dan bovenop, aan de achterkant nog niet, ik denk dat ik het af en toe zelf iets bijknip zodat het niet in haar oogjes valt totdat het haar achter ook gaat groeien.
Met 8 weken is Dean naar de kapper geweest en een maand geleden weer. Ik durf het zelf niet te knippen recht knippen is niet echt mijn ding!! Dus heel veilig naar de kapper haha
De eerste keer was net na zijn verjaardag en nu afgelopen week is hij weer geknipt. Een goede vriend van mij is kapper dus die komt hier lekker thuis om zijn haar te doen. En mijn zoontje vind het allemaal wel best dus het is zo gepiept
Met 11 maanden, Voor kerst is die van ons voor het eerst naar de kapper geweest. gelukkig was het onze thuiskapster. Ik heb hem in zijn eetstoel gezet en hem wat speelgoed gekregen. hij had eerst er helemaal geen erg in, totdat de tondeuse aan ging ik heb hem toen vast gehouden en liedjes gezongen, en nijntje koekjes gegeven. al met al was hij binnen een minuut of 5 klaar en het staat echt super!
Hier met 8eneenhalve maand. En eigenlijk moeten we elke 6 weken want het groeit hard. En lang haar bij een jongen is gewoon te walgelijk!
Jelle was net 1 jaar toen hij voor het eerst naar de kapper ging en op zn zachts gezegd hij was not amused (huilen en schreeuwen) vond de prijs ook hoog 15 euro. Maar ja ga het zelf niet doen!
Misschien kun je het zelf ook wel beetje bijknippen (als het een niet te grote bos is)! Of een thuiskapster zoeken, scheelt veel denk ik!
Net voor de derde keer geweest, mijn man is 14 mnd. Eerste keer gingen we met 7 mnd. Eerste keer betaalde ik 6 euro, vond ik mooi bedrag, keer daarop 17 euro (net zoveel als ikzelf), dat vond ik een beetje te gek. Nu andere kapper gezocht, kostte het 13 euro, nog duur maar zelf durf ik het niet en hij heeft nu wel weer een heel leuk koppie.
Ik ben helemaal geen kapper, kan ook helemaal niet recht knippen, maar bij Jesse heb ik het nu al zes keer zelf geknipt. Dat komt omdat hij allemaal krullen heeft. Je ziet er helemaal niks van dat het misschien niet helemaal recht zit. Lachen joh! 't Gaat me helemaal niet om het geld hoor, maar 't is gewoon handig dat je de deur niet uit hoeft.