ivm een brand in onze keuken moeten we een nieuwe keuken, nu zitten we te kijken voor een ikea keuken, ben benieuwd naar diverse opstellingen en combinaties, dus show je ikea keuken
Heb je de Ikea keukenplanner al geprobeerd? Daar kun je eindeloos mee variëren en bekijken wat er in jullie geval mogelijk is! Hier ook een Ikea keuken, ideaal! Zal even kijken of ik nog ergens foto's heb staan, kan er nu geen eentje maken, het blad is weer retour afzender (niet juiste maat) en er ligt een tijdelijk blad op, veel minder mooi...
Onze keuken toen ie net geplaatst was, drie jaar geleden. achterwand ontbreekt nog. Succes met je keuze!
Das niet duur! Wij zijn nu voor ons nieuwe huis in de VS aan het kijken voor een keuken, gelukkig zit daar ook een Ikea
Niet specifiek werk, meer omdat we altijd al daar hebben willen wonen. We hebben een bedrijf gekocht (noodzakelijk voor een visum) en een huis waar we een bed en breakfast gaan beginnen.
Super spannend! Lijkt me echt top, je horizon verleggen en een avontuur in gaan. Wanneer gaan jullie?
Ergens rond mei 2012 hopen we over te zijn. Tot die tijd een aantal keer heen en weer (over 2 weken gaan we voor het eerst kijken naar het huis dat we al gekocht hebben, ongezien gekocht vrienden van ons hebben het bekeken en goedgekeurd) en alle zaakjes regelen.
Oh een hele spannende tijd dus! Wel een lange zit voor je tijdens de vliegreis. Nou veel plezier! wij zouden ook graag verhuizen maar dan naar zuid frankrijk bijv, maar ja nooit serieus mee aan de slag gegaan. Maar goed.. weer ff terug naar het topic
hmm das ook een mooie keuken wij zaten zelf aan donker te denken maar dit vind ik eigenlijk ook wel heel fris staan. en ja ik had die planner ook gezien maar vind ik toch moeilijk in te beelden, tsja ben en blijf een vrouw he
@Nickyz; die keukenplanner kun je ook in 3d bekijken. Heb je dat al geprobeerd? In ons vorige huis hadden we ook een Ikeakeuken, eerst gemaakt in de planner en hij is ook precies zo geworden.
Wij hadden in ons vorige huis een Ikea keuken. Daar waren we zo tevreden over, dat we in het nieuwe huis weer een Ikea keuken hebben genomen. Wij hebben eerst goed de maten genomen en toen zijn we naar Ikea gereden en met iemand van de keukenafdeling alles erin gezet. Aangezien mijn man niet echt de tijd had om die keuken zelf erin te zetten, hebben wij dat laten doen. Ging ook via Ikea. Superservices en de keuken zat er in 1 1/2 dag in. En heel netjes, dat is ook best belangrijk.
Heeejjj, Abstrakt wit hoogglans .... die staat er bij ons ook in. Zelfs hubbie, die zeer sceptisch was over IKEA moet toegeven dat je veel waar voor je geld krijgt en is er erg tevreden over ... net als ik ... Wij hebben 'm vorig jaar Oktober geplaatst, en ik ben er nog steeds enorm blij mee (ik sta stieken zelfs nog wel eens gewoon in de keuken naar mijn keuken te gluren, ben er erg trots op) idd de IKEA keukenplanner downloaden en dan kan je naar hartelust combineren ....
Hier staat ook net een nieuwe keuken. Ik ben ideeën op weesten doen bij de ikea. Ze hebben er erg leuke dingen. Mijn man heeft de keuken zelf gemaakt.
ik denk dat dat best wel meevalt. Ik dacht ook ... pfff, daar ga ik echt alles op zien, maar dat valt echt mee ....