ik zit echt niet op jouw sorry te wachten,het doet me niks wat je zegt! en dommig...ik vindt jouw dom dat je mensen dom kan vinden op 1 verhaaltje....misschien zegt dat iets van jezelf!!!!
mensen zoals jouw zijn dan geen mensen,waarom een nieuw baasje zoeken de hond in een hok laten wachten,waarschijnlijk moeilijk te plaatsen en naar 2 jaar euthenasie...terwijl ik hem al 6,5 jaar heb!!! jammer voor jouw dat ik hem terug heb!
laatste berichtje van mij,hij is terug hij was zo verbaasd dat hij ons zag en blij natuurlijk,en wat voer etc ik bedoelde gewoon dat hij altijd het beste kreeg een haringkje op markt etc etc... naja ik ben blij in ieder geval zal lekker slapen vanacht!
Als je hem al 6,5 jaar hebt en dit met zoveel bewondering zegt waarom deed je hem zo makkelijk weg dan? Dan stelt die 6,5 jaar bij jou ook niks voor! Ik noem jou eerder geen mens ipv dit over een ander te zeggen die haar hond tenminste niet zomaar een hokje laat wachten en na een dag denkt ach laat ik het beestje maar terug halen en er nu op eens het beste van maken. Je moet echt nog heel wat leren, helaas is een arm hondje hier nu de dupe van. Word volwassen en speel niet met levens want dat heb jij dus wel gedaan! Want ook een hond heeft een hart en ziel! Vergeet dat niet. Je wil ook niet dat er zo met jou om gegaan zou worden dus doe het ook niet bij een ander ongeacht of het een dier is of een mens!
Wat een heftige reacties hier toch en wat een drama. TS'er heeft het goed opgelost en iedereen verdient een kans. Hondje heeft nu een warm mandje en heeft goed voer.
Niet brutaal bedoeld, maar heeft dit niet lang genoeg geduurd, kan hier niet beter een slotje op? Pfff...
Lezen is een kunst voor sommigen. Als je goed had gelezen was het absoluut geen sorry richting jou... En dat dommig was richting marjann....
Dom praat van je want een gedeelte wat hier boven staat heb jij namelijk gedaan met je hond... Na 6.5 jaar je hond dumpen in een hok, vervolgens hoor je dat hij niet geplaatst kan worden en misschien ingeslapen word en ineens ben jij weer het geweldige baasje wat haar hond weer ophaalt! En is de hond ineens weer alles voor je en ga je hem verwennen etc. Schei toch uit, wie hou je nou voor de gek?!? Als jij niet had gehoord dat de hond misschien in werd geslapen dan had die stakker waarschijnlijk nog steeds in dat hok gezeten. En nou zal je wel zeggen dat het niet zo is, maar het zijn je eigen woorden geweest dat je hem terug wilt omdat hij anders word ingeslapen. Dus ooooo wat hou jij veel van je hond zeg! Mensen die zo met een dier om gaan mogen van mij voor altijd een stempel krijgen dat ze nooit en te nimmer nog een huisdier mogen hebben
Jullie kunnen er wat van, maar de reacties van ts vind ik ook werkelijk nergens op slaan. Voor alle duidelijkheid, ik heb ts nooit verdedigd, ik ben het met een groot deel van jullie reacties eens en kan me werkelijk niet voorstellen dat je zo met je hond kunt omgaan. Ik struikel alleen over de manier waarop een aantal van jullie je mening uitspreken.