hond naar het asiel....wat nu

Discussie in 'De lounge' gestart door aylins, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Op het verhaal van Ts reageer ik liever niet, want ik vindt het een vreemd verhaal.

Maar ik wil het even over het voer hebben.
    Wij hebben onze hond jaren heel duur voer gegeven, alleen wij vonden dat haar vacht dof was en ze had de hele tijd van die witte puntjes.
    We zijn toen overgestapt naar ander duur voer, maar het bleef maar en we merkte dat ze er last van kreeg, het ging jeuken.
    Tot we mijn tante spraken met hetzelfde probleem.
    Ze was dus overgestapt naar Aldi voer, en hun hond had nergens geen last meer van.
    Wij zijn dus ook overgestapt naar aldi voer, en geloof me na een week geen puntje meer te bekennen.
    En haar vacht is nog nooit zo mooi geweest.
    Ze heeft geen diaree gehad en niet overgegeven.
    En het grappigste van alles is, dat ze het 100 keer sneller opeet dan haar dure voer.
    Nou Aldi voer, niks mis mee dus.

Wilde ik even kwijt aan TS

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    denk niet dat veel mensen 1000 euro voor hun hond over heeft die niet goed loopt aan dierenarts kosten!!!!!!!

nou ik wil onze hond was verlamt omdat hij uit de bench heeft uitgebroken en ze hele achterkand was verlamt de dierenarts had het over laten inslapen omdat ze niks kon doen nou bij iemand anders kon er wel wat aangedaan worden en dat was steroide spuiten geven voor szijn spieren etc en dat heeft idd 1000 euro gekost.
    je houd van je hond of niet en als hij ziek is laat je hem helpen wat het dan ook kost.

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik bedoel natuurlijk ik wel

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

mijn schoonmoeder heeft 1400 euro uitgegeven (in Belgie) dus in NL had dat 2 keer zo duur geweest ofzo voor een oude hond te laten reanimeren, toen heb ik wel gezegd; houden van is soms juist loslaten en heeft ze toen gedaan....

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ja maar onze hond was nog jong een paar maanden oud en die had nog een lang leven te gaan en uiteindelijk is hij er helemaal boven opgekomen en heeft nu nergens last meer van idd een oude hond die zelf overlijd had je hem mischien iets gerekt met leven maar nog is het altijd moeilijk.

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    En dat ze binnen een korte tijd al kunnen beoordelen dat de hond gevaarlijk is. :( Wat een kut asiel is het zeg. Ik zou hun aanklagen. Maar WTF... heb je afstandsverklaring getekend of niet? Want dat zie ik nergens in je berichten.

Als ik jouw was TS'er zou ik de media inschakelen of de dierenbescherming bellen. Je moet actie ondernemen.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach het aldi voer word gemaakt in een fakriek waar ze ook voor maken van 40 euro voor 4 kilo.
    de samenstelling is zelfs het zelfde (hoe ik dit weet doet er niet toe ;))

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O jee, mijn honden krijgen Lidl voer, wat ben ik nu een slechte baas... Ik denk dat ik ze maar naar een asiel breng waarbij ik er in ieder geval van verzekerd ben dat ze niet herplaatst worden en een spuit krijgen vanwege het pakken van luiers en af en toe een plasje doen. Dan ben ik namelijk een topmens...

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zowel voer van lidl als voer van aldi scoren in duitse tests een sehr gut! dus is gewoon goed voer!

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik vraag me af wat ze in het asiel geven;)

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Maar dat heeft ts vast gevraagt voor ze hem daar dumpte... afmaken oke, als ie maar duur voer krijgt tot die tijd:cool:

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Whahaha en natuurlijk ook gezegt dat het spuitje word vergoed door haar verzekering hihi

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Aldi brokken zijn niet slecht, maar het is meer het blikvoer (van alle merken trouwens, ook Bonzo, Pedigree ed) Daar zit veel te veel zout in. En vlees zelf is er nauwelijks in te vinden.

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha:D

15. Rono

Rono Niet meer actief

Jammer dat ze bij de aldi geen puppy voer verkopen anders had ik het ook zeer zeker gekocht. Geef nu royal canin voor t eerste levensjaar en daarna stap ik ook zeker over!

Momperlientje: Media is ook wel heel overdreven, ik denk dat die haar hard uitlachen omdat ze zelf degene was die haar hond weg deed

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    mijn dierenarts zegt altijd dat frolic het meest slecht is!!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha volgens mij houd mompelientje wel van wat drama...

18. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    en de hond al terug??

Wat ik mij afvraag.. als ze uithaald naar mensen daar in het asiel ben je dan niet bang dat ze dat doet bij jouw kindje?

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja wij hebben ook Royal canin gegeven en daar kon onze hond blijkbaar niet tegen.

20. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Weet niet of TS kinderen heeft maar zou ze die ook zo maar dumpen als die een keertje een ongelukje in bed zouden hebben of een keer per ongeluk in hun broek plassen ?

en dan kunnen er mensen zijn die zeggen '' je kan huisdieren en kinderen niet met elkaar vergelijken '' nou dat vind ik dus wel, huisdieren worden door veel mensen beschouwd als hun kindjes dus vind ik het een normale vergelijking.

Deel Deze Pagina