Hallo allemaal Ik ben morgen 34 weken zwanger en lig sinds 5 dagen in het ziekenhuis heb tot gisteren remmers gehad en longrijping. Ik ben erg benieuwd of er dames zijn die dit meegemaakt hebben en wanneer jullie uiteindelijk bevallen zijn?
ik ben bij week 29 geremd. bij week 30 begon het weer, na stoppen remmers via het infuus. Toen met tabletten geremd tot week 34. WAarna mijn baarmoeder tot rust is gekomen. en ik bij week 39 bevallen ben.
Een dag nadat de remmers niet meer toegediend werden, was bij 33+1. Hopelijk duurt het nog vier weken, succes nog even!
Tweede zwangerschap geremd van de 24w tot het einde. Op 33w gewoon door de remmers (infuus) heen bevallen. Ik had wel al 3cm opening op 24w dus was op zich een succes. Hopelijk houdt je baarmoeder zich nog enkele weekjes rustig...
34+4 gebroken vliezen , remmers via infus en longrjping en 4uur voor afkoppeling van weeenremmers kwamen ze door het infuus dooren 32 uur na afkoppelen bevallen op 35+1
Bedankt voor de reacties! Ben nu weer thuis, 34≠4 nu... Lijkt allemaal rustig te zijn... Erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren!