Wanneer cadeautje geven?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door elsie22, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Mijn zoontje word volgende week 4 jaar, nu vieren wij het zaterdag omdat mijn vriend morgen jarig is, wanneer zouden jullie cadeautjes geven, op zaterdag of de dag zelf?

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Op de dag zelf!
    Wij versieren het huis de avond voor de verjaardag.
    En als de jarige wakker word naar beneden kado's openmaken

als we het die dag zelf niet vieren, gaan we een dagje weg met het gezin

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wat het eerste is. Als wij de verjaardag van dochter op zaterdag vieren, en ze is pas de woensdag daarna jarig, dan krijgt ze het op die zaterdag en halen we nog een kleinigheidje voor op haar verjaardag zelf.
    Als ze op woensdag jarig is en we vieren het de zaterdag erna dan krijgt ze het op woensdag.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hij is volgende week donderdag jarig en vieren het aankomende zaterdag dus denk dat wij zaterdag het cadeautje geven en dan donderdag afscheid op de Psz en een kleinigheidje.

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou toch ook ervoor gaan om iedereen zijn cadeaus - ook die van je partner - op zaterdag tijdens 't feestje te geven.

Geef desnoods dan op de dag zelf nog een iets specialer dessert ofzo.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dit is precies de reden dat de visite t weekend na haar verjaardag mag komen. Op de verjaardag zelf vieren wij het klein en echt voor haar met cadeau van ons. En in het weekend komt de visite met cadeaus.

Ik zou in jullie geval toch zaterdag cadeautje geven anders is t zo verwarrend.

7. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik zou cadeau's zaterdag doen, maar eentje bewaren voor de dag zelf.

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wij hebben het ook met onze zoon's en papa..allemaal jarig vlak na elkaar [binnen 2wk].
    verjaardagen vieren we [zolang ze er nog niks om geven] in 1 keer,en dan krijgen ze een 'groot' kado, en op de dag zelf nog wat kleins.

misschien de kado's verdelen dus..?

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij geven ons cadeau altijd op de dag zelf. Op de dag dat we de verjaardag vieren (altijd op de de zondag die het dichts bij de verjaardag valt), krijgen ze al genoeg cadeaus van familie en vrienden die langs komen.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Er zijn al genoeg dagen om de verjaardag te vieren. Erg verwarrend voor je kindje. Dus wij doen het cadeau altijd op de 1e dag die gevierd wordt.
    De échte dag wordt - indien de verjaardag eerder gevierd wordt - een beetje vergeten. Anders snapt ze het toch niet.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Ik zou het ook op de eerste dag doen, maar daarom vieren wij eigenlijk altijd de verjaardagen in het weekend erop.

Deel Deze Pagina