Iemand ervaring met de Jemako gezichtspads?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pipperdepip, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
  2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb ze!
    Nu gooi ik ze alleen niet na elk gebruik in de wasmachine, dat doe ik pas wanneer hij helemaal zwart van de make-up ziet ;)
    Persoonlijk vind ik ze het geld zeker waard!!!

Edit: Sorry ik las je verhaal te snel! Ik dacht dat het over de make-up pads ging.. Met deze geen ervaring, maar ben wel zeer te spreken over de make-up pads ;)

3. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    Ah super! En verder gebruik je dus geen reinigingsmelk of tonic?
    Puur alleen de pads? Thanks voor je reactie !

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Dat ziet er best aantrekkelijk uit die make Up pads! Werkt dat echt met alleen water?!
    Sorry ts voor het inbreken 😁

5. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    Haha geeft niks , ja alleen met water!
    Maar weinig ervaringen tot nu toe en om ze zomaar aan te schaffen, vind ik ze toch best prijzig .
    Dan kun je volgens mij beter de make-up en de gezichtspads allebei bestellen, want hoorde dat de make-up pads alleen voor de ogen zijn?
    En dan ben je toch al zo €43 euro kwijt.

6. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik gebruik ze ook. Al jaren. Met een pad al je makeup eraf en dan ook echt goed! De gezichtspads kun je ook goed mee scrubben zonder scrub zegmaar.
    Bij mij werkt het goed! Voor de acne gebruik ik nog wel spul erbij van clearasil (rapid action). Die combinatie werkt goed voor mij. Sinds ik die clearasil erbij gebruik zijn de puistjes nog minder geworden dan het al was met de pads alleen.

7. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0

Ah kijk, daar was ik naar op zoek. Ik vind dat er zo weinig info op de site zelf staat. Maar ze willen natuurlijk ook graag dat je zo'n party houdt.
    Wou idd weten of je er ook mee kon scrubben.
    En jij hebt dus wel de gezichtspads en niet de make-up pads?
    Denk dat ik dan alleen het setje van drie gezichtspads bestel, dan is het nog leuk om te proberen.

8. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik heb ze beide. De makeup pads hebben een wat diepere vezel. De makeup gaat daar in zitten zegmaar. De gezichtspad hebben een kortere vezel waardoor je als je wat meer kracht zet kan scrubben. De vezels zijn wat stugger doordat ze korter zijn. Je scrubt dus alleen met water.
    De make-up pads nemen ook meer water op waardoor je dus ook wat natter je gezicht schoonmaakt. Daar kun je dus niet mee scrubben maar haal je echt alleen je makeup eraf. Je moet eens proberen eerst me een wattenschijfje en dan daarna met zn make-up pad. Je wilt niet weten hoeveel make-up er dan nog afkomt.
    Als je een dealer bij je in de buurt hebt wonen kun je die even bellen. Vaak kun je dan een paar van die pads lenen om te testen.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

die makeup pads kon je ook bij de Action kopen, maar weet niet of die net zo werken als die van Jemako en ook niet of ze ze nog hebben. Die waren 79 cent of zo.

Deel Deze Pagina