Hond ruikt zwangerschap ... zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katja77, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat lief :)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het schijnt dat honden het babyhartje al kunnen horen, voordat je er erg in hebt dat je zwanger bent... (heb ik van horen zeggen)

Ik had het er vandaag nog met mijn moeder over (toevallig), omdat onze hond ook zo aanhankelijk is nu.

Mijn moeder kwam met de verklaring dat dat ook aan mijn gedrag c.q. veranderde hormoonspiegel na het stoppen met de pil kan liggen (nu de kogel door de kerk is, ben ik ook echt happy).

3. girl21

girl21 Niet meer actief

hier helaas wel ongi aangebroken.. naja zit nog in de 1e ronde, dus mag niet klagen!

onze tijd (en van de hond ;)) komt vast nog wel!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Mijn hond doet ook raar, ze doet zenuwachtig, drenteld heen en weer naar mij en dat soort vreemde dingen hihi....

maar ze doet het bij der verwarming ineens..... lijkt me dat daar een zwangerschap niet zit;):p

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze hond (Boerenfox) is een schatje, alleen laat íe er af en toe wel eens eentje vliegen, if you know what I mean... Stinken dat íe kan, niet meer normaal. Liefst doet hij dat als íe lekker langs je ligt op de bank of in bed. Maar nu was het me al een paar weekjes opgevallen, dat hij bij mij geen poepkes meer laat, haha; hij doet dat alleen nog als 'ie bij mijn man ligt; goed hè?!:D

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goed geregeld!

7. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ha ha, fijn is dit topic ook even weer naar boven gehaald. Dan hier mijn vertraagde update. Mijn hond is gewoon 'raar'. Geen predictor-gaven dus want ik werd gewoon ongesteld. Maar gezien de ervaringen geloof ik toch wel dat honden/ katten het één en ander aanvoelen, instinctief of toch reageren op het anders zijn van de baas.

Deel Deze Pagina