Aangezien ik het helemaal zat ben om iedere keer de wandelwagen af te breken, in de koffer te schuiven en deze daarna weer op te bouwen op plaats van aankomst, denk ik eraan om toch maar een buggy aan te schaffen. Alleen wel eentje waarbij je niet als Quasimodo er achter gaat lopen. We zijn beide lang. Iemand nog tips welk merk?
Mijn ouders hebben er 1 van de prénatal (huismerk) die heeft een goede hoogte. Ik ben 1.80. Ik heb er zelf 1 van bambino geloof ik (kruidvat) en die is idd veel te laag. Irritant! Gelukkig hebben we hem bijna nooit meer nodig.
Ik heb een macClaren Techno en voor mij is hij prima (1,80), maar voor mijn man net niet (1,95) maar volgens mij zijn er weinig wagens geschikt voor die lengte. Ik zou als ik jou was toch naar een babyaak gaan om er met een paar te 'wandelen'. Veel zullen hier gaan roepen de Nuna Pep, maar die vond ik dus absoluut niet fijn. Mijn smoeder heeft een XAdventure (was bij de vd 40) en dat is ook een bijna prima buggy.
Mijn man is 1.96 en loopt prima achter onze koelstra simba. Mc laren was ook een optie maar 2x zo duur
Ik heb net een koelstra simba gekocht omdat ik krom liep achter onze macLaren, dit loopt echt veel beter. Ik ben 1.80
Maclaren en geen dag spijt van gehad. Ik heb de techno sport, weet niet of die er nog is. Ik ben ook lang en gaat prima.
Koelstra Lima (?) of Simba! Niet zo asociaal duur, kan een stootje hebben en voor onze lengte (ong. 1.80) perfect en ik denk voor iets langer ook wel fijn.
Ik ben 1.86 m en heb de koelstra. Nuna Pepp vond ik in de winkel toch minder prettig en is behoorlijk wat duurder. Overigens zou ik gewoon naar een baby dump gaan en ze alle 30 uitproberen. (Gewoon langs de rij kijken welke handvatten het hoogst zijn.)
Ik ben 1.90m en wij hebben de topper, het komt een beetje goedkoop over maar voor ons is de lengte perfect. Hij was rond de 90 euro....is alleen wel een paar jaartjes geleden. De Nina was toen voor ons te laag..
ik lees hier ff mee hoor ben zelf 1,87, vriendlief zo'n beetje hetzelfde en mijn ouders/broertje een kop groter. Gezien wij heel veel met zijn allen optrekken en iedereen altijd wel met de buggy loopt....... (nog ff en we hebben tegelijkertijd allemaal een hernia!)
VL is 2m en wij hebben de Nuna Pepp. Wij vinden hem fijn omdat hij een duwstang heeft ipv twee handvaten zoals zoveel buggy's en de stang is in hoogte verstelbaar. Helemaal fan hier!
Ik 189, manlief 188, en hiervoor de nuna pepp gehad (beviel ons biet, overigens wel hoog genoeg!) Nu in het bezit van de maxicosi mila, deze bevalt wel heel goed ej is ook zeker hoog genoeg!