Gisteravond sprong mijn hond bovenop m'n buik. Ik lag op de bank en ze kwam van de leuning en sprong er zo op. Voelt als een beurse plek. Maak me wel zorgen nu dat er evt iets met kindje kan zijn. Ben nu 14 wkn.
Ik krijg ook we eens per ongeluk een trap van m'n hond. Op zich weet hij dat hij van m'n buik af moet blijven maar soms in een enthousiaste bui vergeet hij het wel eens. Ik ben ook altijd bang dat er iets gebeurd maar ik voel m'n kindje natuurlijk gewoon lekker bewegen. Als je je zorgen maakt, wat ik me voor kan stellen met een beurs gevoel, zou ik je vk bellen.
Bel maar jouw vk anders blijf je onrustig. Jullie kunnen misschien bij haar het hartje horen. Jij kan ook voor een echo vragen en vragen als het springende hondje een probleem kan veroorzaken.
waar sprong hij op je buik? de baarmoeder ligt nu nog onder je navel dus als hij hogerop sprong hoef je je sws geen zorgen tr maken. heb het bij mijn vorige zs ook soms gehad met de hond van mijn ouders ging altijd wel goed
Dit heb ik ook gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik lag in de zetel en de hond sprong van de rugleuning op mijn buik. Ik was toen ook ongerust en even naar het ziekenhuis gegaan ter controle. Daar zeiden ze dat het niet heel erg is. De baby is op die termijn nog heel klein en goed beschermd door het vruchtwater. Maar om jezelf gerust te stellen toch even laten nakijken?
Mijn hond springt en loopt meerdere keren per dag over mijn buik, ik probeer het uiteraard af te leren maar maak me er niet zo druk om. Ligt er Mss aan hoe zwaar je hond is? Mijne weegt maar 12 kilo
In principe is je kindje super goed beschermd. Kans dat er wat mee gebeurd is doordat een hondje er op is gesprongen is klein (of je moet een grote bullebak hebben). Maar zoals altijd. Als jij het niet vertrouwt, bellen met de vk! Zij weten precies waar ze het over hebben
Als je het niet vertrouwd, zou ik bellen. Wij hebben zelf geen hond maar als ik ergens ben waar ze honden hebben voel ik mij altijd een soort van ninja haha. ik hou er ook niet van..