Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een site waar je echt van alles kunt bestellen voor verzorging ( bodylotion, make up, parfum, deo en noem maar op ) Ik deed dat jaren bij yves rocher maar ben er niet meer tevreden over. Het fijne bij yves rocher was wel dat je altijd kon betalen via acceptgiro achteraf en dan een maand later. Ik hou er niet van om met ideal te betalen vandaar. Kan iemand mij misschien helpen?
www.drogisterij.net Die hebben ook vaak acties en kortingen, hoe het zit met achteraf betalen weet ik niet, gebruik altijd ideal...
Tja,dat hangt er vanaf wat je nodig hebt Ze verkopen ook wel wat budgetmerken.. maar zal over het algemeen wel duurder zijn dan Yves Rocher ja.
Ja he, vind ik ook! En ze zijn zeker niet duurder dan de 'gewone' drogist, gewoon goed opletten wanneer je het koopt en of er acties zijn
Bol.com misschien? Heb daar laatst een voorraadje Natusan besteld, omdat ik nog niet aan de 20 euro zat voor gratis verzenden. Betalen kan achteraf per acceptgiro en zag dat ze ook geurtjes e.d. hebben!
Yup en heb al een paar keer gehad dat zij wel dingetjes nog hadden die niet meer in de winkel verkocht werden of uit de handel waren dus ben er erg blij mee geweest toen!