Hoi allemaal, inmiddels ben ik 18 weken zwanger van onze kleine meid, nu hebben wij een pup van 14 weken, rond de 12 kilo die in zijn lompe bui besloot om op mijn buik te springen, hij landde vooral op 1 poot aan de laag zijkant van mijn buik, was direct behoorlijk pijnlijk. Nu een paar een uur later blijf ik een scherpe stekende pijn vanuit die plek houden (heeft wat weg van bandenpijn). Moet ik de vk bellen hierover? Of zouden mijn banden gewoon een tik hebben gehad? Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Dank jullie voor jullie advies! Heb maar even gebeld, de banden lijken een klap te hebben gehad en dat geeft de pijn. Zou morgen over moeten zijn en mag geen vocht of bloedverlies zijn. Iets meer gerustgesteld en hou het gewoon in de gaten.
Goed dat je hebt gebeld. Hier geen pup maar een dreumes van 12 kilo die regelmatig iets te hard op me buik ploft. Gelukkig zit het stevig ingepakt
Goed dat je gebeld hebt, dat is altijd het beste. Hier een peuter van ongeveer 12 kilo die iets te graag bij mij komt knuffelen/gek doen.
Heb het ook meegemaakt tijdens de zwangerschap. Onze hond weegt ook ongeveer zoveel. Was enorm schrikken en deed idd wat pijn de eerste uren, maar daarna geen last meer gehad. Onze zoontje is gezond en wel geboren in augustus
Lief dat je het vraagt! Ik heb de nacht en ochtend nog veel steken gehad maar inmiddels geen last meer gelukkig!