Hond tegen mijn buik aangesprongen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

gister is mijn herder vol tegen mijn buik op gesprongen, maar ik weet niet of ik daar iets mee moet doen, of waar ik op moet letten.

heeft een van jullie tips voor mij??

XXX Gusam

2. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Ik zou me geen zorgen maken, je kindje ligt echt nog heel goed ingepakt. Er zijn massa's zwangere vrouwen van de trap gevallen zonder problemen...
    Mocht je nou toch veel minder leven voelen of bloed verliezen, kan je altijd even naar de vk bellen, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk!

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zolang er leven genoeg is in je buik en idd geen bloedverlies zou ik me geen zorgen maken.
    Toen ik zwanger was sprongen de honden (en we hebben een echte kalf hoor :D) ook geregeld tegen mijn buik, en onze meid heeft daar nooit van geleden.
    Wil je echt zekerheid kan je je vk bellen, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Dingen waar je op moet letten zijn bloedverlies, krampen, en minder leven voelen. Onze labrador sprong/springt ook wel eens tegen mijn buik. Je beeb zit goed verpakt, voor de mama is het wel eens minder fijn. Mijn oudste gebruikt mijn buik ook vaak als boksbal of springkussen, hetzelfde idee ;)

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ze zitten in een bal met water net als een ballon
    als je iets in een ballon stopt met water dan kun je het ook
    niet stuk krijgen, dit is een beetje hetzelfde dus ik zou me niet
    teveel zorgen gaan maken en als je het niet vertrouwd kun je altijd
    de vk bellen.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames bedankt voor jullie reactie

XXX Gusam

7. mamaluca

mamaluca Lid

21 feb 2009
    61
    0
    0
    midden nederland
    als je wilt zien hoe je kindje in je buik zit kan je het eens proberen met een rauw ei in een potje met water... dat ei kan je ook niet kapot schudden... dat vertelde mijn dokterassistente toen ik zwanger was van de eerste.. ik heb het geprobeerd ik kreeg het niet kapot dus laat staan een hond tegen je buik...;)

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou me geen zorgen maken hoor Gusam! Onze hond is ook in een speelse bui tegen mn buik aangesprongen en ik had echt een lelijke blauwe plek maar die kleine heeft er, zover ik weet, niks van gemerkt!!

Ik kan me goed voorstellen dat je schrikt, ik was ook heel erg geschrokken.

Deel Deze Pagina