Pure nieuwsgierigheid. Hier hebben we enkel 1 auto. Wat prima is. Man gaat naar het werk met de trein wat hem goed bevalt. Ikzelf ga met de auto en ik rijd in een Seat Leon. Ongelofelijk comfortabel (want luxe uitvoering) maar toch.. het is een diesel dus ben ook aan het kijken naar andere mogelijkheden wanneer deze auto 'op' is.
Wij hebben ook maar één auto. Ik werk vanuit huis en doe alles lopend/op de fiets. Wij hebben, sinds een paar maanden een Volvo V60. Daarvoor een VW Passat Station.
Wij hebben ook maar 1 auto. Mijn man heeft de auto mee naar werk en logischerwijs heb ik doordeweeks hem niet tot mijn beschikking. Ik doe dus alles lopend (tenzij echt te ver dan gaan we met de fiets) met de 5 kids. We hebben een Citroën C4 Grand Picasso
Ohhh die vind ik fantastisch. Ik vind de Passat enorm degelijk maar wel heel mooi! En toch ook niet goedkoop
We hebben een nieuwe Opel Astra (2019). 1 auto, want man werkt vlakbij huis, dus hij heeft er geen nodig. Ben er erg blij mee! (Zowel met man als met auto).
Tijdelijk een Opel. Hopelijk binnen een paar weken een nieuwe lease auto. Vind deze auto echt niet lekker rijden... Overigens is mijn man doordeweeks altijd met de auto weg, dus ik doe zelf alles lopend of op de fiets.
Wij hebben vanaf maart een citroen c4 grand space tourer ( 7 personen) erg fijne auto met heel veel opties. We hebben ook een citroen c3 van 10 jaar oud ( denk ik)