Mijn hond trok ook veel aan de lijn, zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik dan ook met een gedragsdeskundige aan de gang gegaan (hij was ook niet vriendelijk voor andere honden). Toen ik voor de eerste keer met de kinderwagen op pad ging leek alles wel als vanzelf te gaan. Hij loopt super rustig en netjes langs de wagen en hij reageerd steeds minder op andere honden. Draagzak heb ik ook aangeschaft maar vooral voor de wandelingen in het bos en langs het strand. Ik vind de "normale" wandelingen lekkerder met de kinderwagen. Ik doe de honden veel los en weer vast en steeds bukken met mijn zoontje op mijn buik vind ik vervelend.
De draagzak hebben wij nooit gebruikt, bij allebei niet. Namen steeds de kinderwagen. Dus gaat de draagzak hier in het verkoophoekje komen te staan weldra
@lilotje ; een gebruikte doek ik wel betaalbaar hoor! En ook nog fijn dat ie al lekker zacht is op facebook heb je een groep, draagdoekenmarkt, daar kan je doeken in allerlei prijsklasses vinden en ook een hoop info.. Ik heb een doek voor 40 gekocht bijvoorbeeld, dat valt best mee toch? Maar voor newborn vind ik ook de rekbare jet fijnste, lekker zacht en makkelijk knopen
Ja ik las idd dat een tweedehands zelfs fijner is omdat die al 'ingedragen' zijn, ik ga daar dus zeker naar kijken als het dragen me gaat bevallen! Hier kan ik de hond eigenlijk alleen maar uitlaten in het gras, dus is met de kinderwagen sowieso erg lastig lijkt me!