Zucht... bambino-sokjes van kruidvat al tijden niet leverbaar

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij in de kruidvat hangen nog maar 2 zielige paartjes sokjes. 2x roze, 1x wit en 1x beige. En dan alleen maatje 12-18 maanden. Ik verwacht toch dat mijn kindje bij ca 0 maanden ter wereld gaat komen, dus ik had ze liever wat kleiner.
    Kom iedere week 2x bij de Kruidvat en pas vandaag kreeg ik eens niet als antwoord dat dat 'automatisch wordt bijgevuld', maar gewoon eerlijk dat ze momenteel niet leverbaar zijn (dat idee begon ik al een beetje te krijgen...)

Heb ik nou gewoon pech of heeft geen enkele kruidvat die dingen meer?

2. Onje

Onje Niet meer actief

Wij hebben er zat. Net als vele filialen hier in de buurt. Dus misschien eens ergens anders kijken

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

jup hier ook een hoop

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Het schap is hier ook een hele tijd leeg geweest, maar nu liggen ze er al wel weer even.

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tja, daar moet ik helaas een eindje voor rijden, maar kennelijk ga ik dat dan hopelijk niet voor niets doen. Morgen maar eens proberen...

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hier waren ze ook de hele tijd op!! Idd pas vanaf 12 mnd! Heel af en toe hing er een pakje en dat nam ik dan gelijk mee!! ;)

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    hier ook vollop aanwezig...
    geregeld zijn de schappen leeggeroofd..maar dan zijn ze de week erna weer gevuld.

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Kruidvat hier ook weinig aan textiel...

Thauma mss kun je aangeven wat je wilt hebben en kan iemand dat aan je versturen?

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb toen de tijd ook elke keer gezocht, alleen grote maten waren er meestal wel. Uiteindelijk toch wat gevonden en meteen meegenomen.
    En moet zeggen, het zijn tot nu toe de enige sokjes die ze aan heeft gehad, echt ideaal!

10. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat zou inderdaad een topidee zijn, ware het niet dat ik alleen nog maar lege schappen heb gezien, dus niet eens weet wat ze zouden kunnen hebben :)
    Vanmiddag maar eens naar twee andere kruidvatten hier in de stad. Ben benieuwd.

11. sjak

sjak Niet meer actief

Hier inhet dorp een kleine kruidvat die ze dus niet standaard in het assortiment heeft, twee dorpen verder zijn ze er eigenlijk altijd. Kunnen ze geen ander filiaal voor je bellen?

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Die sokjes zijn super! Bij ons hebben ze ze niet in het assortiment maar rij er graag voor naar de stad!

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ben ik het ook mee eens. Zijn echt de fijnste sokken die je kunt hebben!

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Mee eens! Tot mijn dochter > 1.5 jaar was heeft ze bijna alleen maar bambino sokjes aangehad. Wat een heerlijke sokjes. Ze kreeg ze nooit uit. Als ik een enkele keer een ander sokje (krijgertjes) aan deed, deed ze die 20 keer per dag uit. ;) Helemaal gek werd ik er van, dus snel weer over op bambino!

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hier hangen ze ook maar inderdaad zijn de schappen vaker leeg dan gevuld!

Misschien kunnen ze voor jou naar een ander filiaal bellen om te kijken of ze daar nog wel zijn voordat je er speciaal die kant voor op gaat.

Ik heb veel sokjes met korting kunnen kopen van Bambino, vergeet dus niet de 50% hoek langs te lopen ;).

Deel Deze Pagina