hond uitlaten?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by renata, Mar 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

2. renata

renata Actief lid

Dec 21, 2006
    148
    0
    0
    wat een felle antwoorden!
    is helemaal niet mijn bedoeling!
    ik vroeg t me alleen af....

iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt!

sorry als ik mensen heb gekwetst was nie me bedoeling

3. renata

renata Actief lid

Dec 21, 2006
    148
    0
    0
    nou je hebt wel ERG lange tenen hoor!

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Wij hebben en berner sennen en het wisseld hier, vaak neem ik Yeline mee in de buggy en als ze slaapt ga ik even snel 10/15 minuutjes met Boyd lopen. Maar de laatste tijd gaat ze altijd mee eigenlijk maar het weer is ook goed als het regent dan ga ik pas als Yeline slaapt met Boyd uit.
    Een briefje heb ik altijd op zak en mn mobiel ;) en Boyd heeft geen klagen hoor want in totaal word hij ongeveer 2 uur per dag uitgelaten.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0

sorry maar doe jij dat in de stromende regen?
    nou ik niet hoor en daarbij als het mooi weer is da nit het toch logischer dat ze de kindjes meenemen?
    en ik doe mijn hondje savonds altijd lekker latem rennen maar dat doe je toch ook geen 4 keer per dag?

6. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Dubbele post :oops:

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Mijn man werkt ook met regelmaat enkele weken in het buitenland, dan zal ik wel moeten. Ik kan hem moeilijk omdat ik een kind heb laten barsten. Zo moeilijk is het niet hoor, als mijn hond een andere hond tegenkomt trekt hij ook heel hard, maar hij zit niet vastgebonden aan de wagen :rolleyes: ... Laat je handen los van je wagen en hou met twee handen de riem van je hond vast, als de andere hond gepasseerd is loop je weer verder. Je hond twee tellen even buiten laten plassen op de momenten dat je kleintje niet meekan omdat hij slaapt moet kunnen, je kunt nou eenmaal niet anders ;) Of je nou beneden wat anders aan het doen bent terwijl je kleintje slaapt of je bent 3 minuutjes buiten :rolleyes:

8. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Haha, was al gezegd dus ;)

9. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Euhhh ja... ik wel. Ik ga in weer en wind ELKE dag 1,5 uur naar het bos, een hele enkele keer niet. Van regen smelten we niet, als het stormt of echt noodweer is, dan gaat het me te ver. Maar ook met een flinke regenbui gaan we. Regenhoes om de wagen, regenjas aan, capuchon op en paraplu mee... en gaan met die banaan. Merk je niks van ;)

10. melissa

melissa Actief lid

Mar 28, 2006
    219
    0
    0
    hahhahahhaa het is wat,

honden zijn net kinderen hahahaha

konden ze zichzelf maar uitlaten he? Dan zeg ik:
    " harley, loop maar een rondje van 10 min!tot zo!" hahahaha sorry word beetje melig

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

konden ze zichzelf maar uitlaten he? Dan zeg ik:
    " harley, loop maar een rondje van 10 min!tot zo!"

Zou niet gek zijn ... :) :)

12. Nou kennissen van me hun vorige hond,
    deden ze de deur voor open en die liep zelf naar het grasveld om de hoek deed zijn behoefte en kwam weer trug haha

13. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou onze jack russel gaat 2 xper dag uit dan gaan we een eind wandelen, Steven gaat dan ook mee in de buggy.
    Jacky is een mannetje dus als hij in de tuin loopt piest hij toch overal tegen aan, dat doen ze toch.
    Ik ga nooit zomaar weg, dat vind ik eng.
    Ik hoor het ook vaak dat moeders hun kind naar school brengen, en hun baby alleen in huis achter laten.
    Zou ik echt nooit doen.
    Zal wel een geregel worden, maar gewoon meenemen.

14. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Nee dat zou ik ook nooit doen, evenals naar de supermarkt gaan niet. Ik laat Joey NOOIT alleen thuis voor andere zaken, maar zoals ik al zei, of ik hem nou in zijn bedje heb liggen en beneden aan het stofzuigen ben of ik ben even 3 minuten de hond uitlaten ;)

Overigens is mijn hond ook een reu, en die mag niet in de tuin piesen. Dat doet ie ook niet, dus vanzelfsprekend vind ik dat niet ;) Ik vind het vies, er spelen kinderen in de tuin.

15. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Ik ben juist de hond gaan uitlaten als Lynn sliep. In het begin huilde ze heel veel en de ka zei dat ik er niet naar toe moest gaan. Ik werd gek van dat gehuil, dus maar een blok met de hond gaan doen.

'S morgens sta ik op, loop dan eerst met de hond naar het veld. Daar poept en plast ie en rent ie blij een rondje. Elke morgen.(weet niet waarom ie dat rondje rent) Dan krijgt ie 2 sneeën brood. Ik maak de fles klaar voor lynn en ga naar boven.
    Rond een uur of 12.00 Gaan we lekker langs het kanaal lopen(met Lynn) of door het wijkpark, zijn dan 30/40 min weg. Rond 15.00u mag ie vlug een keer plassen en om 17.30 nog een ronde, de ene keer gaat lynn mee, de andere keer slaapt ze en laat ik haar liggen.

Is denk ik ook hoe de situatie is. Ik ben ook maar alleen en als ik lynn iedere keer uit bed moet halen. Ik ga ook op de koffie bij de buuv als lynn slaapt. Zonder babyfoon. Ook al zouden ze een half uurtje huilen...daar is nog geen een kindje aan gestorven. Lynn ligt altijd met haar spook te spelen in bed. Dan hoor ik een kraaitje en weet ik dat ze wakker is.

Maar goed, ik doe het dus wel.

16. Gul

Gul Actief lid

Sep 27, 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Helaas is hier laten huilen niet mogelijk. Als hij 1 min huilt dan heeft hij alles van de afgelopen 4 uur eruitgehaald.
    Ook als hij overdag echt iets erg vind en huilt hebben we het probleem dat hij dan moet spugen. Komt maar 1 keer in de 2 maanden voor. Maar kunnen hem dus niet huilend in ledikant laten.

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

psies !
    vind dat dat de consequenties zijn van een hond hebben... die moet eruit hoe dan ook.

18. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Mijn hond wil niet naar buiten als het regent. Haha. Tis dan ook echt een watje. De vorige keer liepen we buiten en toen begon het te regenen. Dan komt ie snel naar me toe en duwt zijn kop tussen mijn knieën. Komt ie schuilen. Hij weet dan niet hoe snel ie naar huis moet.

19. renata

renata Actief lid

Dec 21, 2006
    148
    0
    0

JUIST! dan had je geen hond moeten nemen

20. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik laat ook wel eens de hond uit als Emme ligt te slapen. Ik kan mezelf nog steeds niet in tweeen delen... En ik vind het naar om Emme er voor wakker te moeten maken.

Share This Page