hond uitlaten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renata, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

is dat nog dan hondenbelasting, dat hebben we hier niet meer..

2. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey allemaal,

Hier een mechels herder van ruim 1,5 jaartjes. Toen mijn zoontje nog klein was ging ik ook gewoon naar buiten zonder hem als hij sliep. en als hij wakker was gewoon een mega rondje. Nu gaat hij altijd mee. En gaan elke dag groot rondje en met de bal spelen. Moet toch zijn energie kwijt en anders is hij niet te houden in huis en zo kom je zelf ook nog aan je beweging.

3. Niet meer actief

Hier in Almere in ieder geval wel ;) 89,52 per hond..en ik heb er twee..dus best hoop centjes

4. sim

sim Niet meer actief

jee zeg dat is niet niks! ik hoop dat dat per jaar is?

5. Niet meer actief

Ja is per jaar..gelukkig wel hihi

6. sim

sim Niet meer actief

maar toch wel veel inderdaad! ouderwets eigenlijk, maar is het dan zo dan die gemeente mannetjes de poep opruimen aangezien je er voor betaald?

7. Niet meer actief

Nou in purmerend deden ze dat wel..kwam heel vaaak zo'n wagentje langs die zoog altijd de poep op..maar hier nog nog nooit gezien :( en aan het aantal hopen te zien gebeurd het volgens mij echt niet..dus ja waaar we eigenlijk voor betalen geen idee :(

8. sim

sim Niet meer actief

tssss, ik heb in assen gewoond en daar was het vroeger ook, toen kwam er ook iemand langs om te controleren hoeveel honden je had.

9. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Gelukkig hoeven we hier ook geen hondenbelasting te betalen.

En uitlaten doe ik alleen waar het kan en geen kinderen lopen. Onze berner mag niet eens van mij tegen een lantaarnpaal plassen hij moet naar een boom ;) Ik erger me ook altijd vreselijk aan de hondenpoep op straat en in de speelplaatsen tjonge kleine moeite om met je hond even naar een ander stuk te lopen en anders ruim het op. Mensen zien hier geen rotzooi van onze hond zou het niet eens durven joh.

Boyd kon ook altijd vreselijk trekken aan de riem tja en met zijn gewicht 55 kg doe ik niet veel hoor maar ik heb hem dat afgeleerd. Moest wel ff hard zijn maar het resultaat is er elke keer als hij voor mij liep gaf ik hem een tik met mijn schoen tegen zn kont (kleine tik hoor geen harde schop dat kan ik niet over mn hart verkrijgen) en doordat telkens te herhalen als hij voor mij liep heeft hij het afgeleerd. (Hij trok door een GL /halti heen :rolleyes: ) Nu loopt hij netjes naast mij en de buggy en let heel erg op me en als hij vooruit loopt dan blijf ik staan en dan weet hij niet hoe snel hij op zijn kont moet zitten haha t'is zo'n lekkerding :)

10. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij moeten hier alles opruimen anders kun je een boete van 1250 euro krijgen. Overal staan van die bakken met zakjes.
    Mijn hond trekt niet omdat hij altijd los loopt hij blijft ongeveer 2 meter bij me in de buurt en andere honden intresseren hem niet.

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Je hebt er ook nog aan geroken :confused: ! Ja nou val je door de mand! Whahahahahahaaaaaaaaaaaa! Gatverrrrrrrrrrrrrr!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik loop ook langs de vaart :) ! Waar langs de vaart? Want die is nogal een eind, dus hoeft niet eens bij elkaar in de buurt te zijn ;) Ben wel benieuwd!

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dat zou wel moeten ja, maar zie mijn bericht 1 of 2 pagina's terug... ik moet zigzaggen tussen de drollen door op de stoep, dat is pas ergerlijk :evil:

14. Niet meer actief

Aan het einde van de vaart richting snelweg :p Wie weet ben ik je wel is tegen gekomen :) Ik loop altijd met een trekkende bruine lab en een zwarte loslopende lab hihi

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welke vaart? Hoge of lage? Die tussen Almere buiten en tussen de vaarten of die tussen danswijk en tussen de vaarten? Ik loop namelijk ook richting snelweg A6 :D

16. Niet meer actief

Tussen de vaarten en Danswijk ;) en jij?

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Whahaaaaaaa ik OOK :D ! Aan de kant van Danswijk (tuincentrum) ;)

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Geinig ;)

19. sim

sim Niet meer actief

20. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik laat de hond ook snel uit als dylan ligt te slapen.
    ik bel mijn vriend dan even op om te zeggen dat ik hem even uit laat.maar meestal komt mijn schoonmoeder de hond smidags uit laten en mijn schoonzusje.ik heb hem pas een keer uit hoeven te laten ik woon ook in een flat laat hem dan gauw even aan de overkant plassen.
    groetjs

Deel Deze Pagina