Nou vandaag te horen gekregen dat ik en nog 12 collega's van mijn vestiging onze baan kwijt zijn...ik werkte met heeeeel veel plezier in de kinderopvang! Na een grote reorganisatie gaan er gewoon meer dan 300 man uit! Lang leve de regering! Moest het even kwijt....baal er zo van!
Join the club Ik ben sinds deze maand ook.officieel werkloos door een reorganisatie in de kinderopvang en hoewel ik al maanden aan het solliciteren ben is een nieuwe baan niet te vinden. Het zijn rottijden!
Wat balen! Succes met het zoeken naar iets nieuws. Misschien dat je met je spwdiploma een verkorte opleiding kan doen richting de zorg?
Tja heb de volledige Spw en daarna Sph nog gedaan maar ja wil liever niet meer de zorg in. Kwam daar juist uit. Met kleine kinderen niet fijn vind ik, weer avonden en weekenden werken Bleh! Maar ja wat moet dat moet...:x
Dank je wel allemaal! Het zijn zware tijden, zeg dat wel. Zoveel mensen die hun baan kwijt zijn en daardoor de kinderen niet meer brengen en ik daardoor dus ook mijn baan kwijt....
Heb ik ook gehad... Ben er ook gewerkt in de kinderopvang.... Staat je leven al op zijn kop omdat je 1e kindje komt...heb je ook nog eens geen baan
Is dat soms iets landelijks dat reorganisrren bij de kinderopvang etc? Hoor hier in den helder ook niets anders dan dat mensen in de opvang hun baan kwijt raken door reorganisatie
Tis overal crisis in de kinderopvang, want ouders die worden ontslagen door de crisis, halen natuurlijk hun kind van het Kdv af, want dat is dan veel te duur! Logisch ook, maar ddaardoor ook dus crisis in de kinderopvang Heel veel sterkte ik hoop dat je snel iets ander leuks kan vinden!
Ik kreeg gistermiddag een telefoontje dat ik mag blijven werken op de BSO, heb ff staan huilen van geluk!! Heb zo'n geweldig leuke kinderen en collega's, die zou ik echt niet willen missen!!
Hier nog 1..30 april is mn laatste werkdag..al ben ik nu al wel thuis wegens zware bi.. ik ga t ook zoooo missen en heb nog echt geen idee wat nu..ppff je hoort het zoveel nu, maar om er zo middenin te staan voelt toch anders..het is echt crisis! Sterkte meid!!!
balen dames! wat dat betreft heeft die crisis nu wel lang genoeg geduurd ja.. ik was in november mijn baan kwijt geraakt omdat ze mij geen vast contract wilden aanbieden, mocht na 3 maanden wel weer opnieuw solliciteren... >.> ja daag... gelukkig nu werk dichterbij gevonden met betere werktijden zelfs. maar als je gericht op kinderen opgeleid bent zijn het nu volgens mij ook zeer slechte tijden. Succes allemaal!
Ook hier werkzaam geweest in de kinderopvang. Vanaf 1 maart uit dienst maar al sinds begin december in de ziektewet en dus nog steeds. Ben dus ziek uit dienst gegaan. Maar tis echt balen. De regering maakt echt de kinderopvang kapot!