hond van 1,5 smorgens behoefte in bench.. iemand tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

ik heb de bench kleiner, geef m zo laat niet teveel eten, en probeer dat we m boven kunen horen..

alles bij elkaar is t nu dus goed gegaan..

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar brokken zijn rotzooi!
    Mijn hond werd er als pup al heel ziek van. Toen heeft ze een hele tijd barf gehad en nu krijgt ze kvv. Koop je gewoon bij de ap en is niet veel duurder dan brokken. Ik heb sowieso nooit goedkope (supermarkt) brokken gegeven.

3. girl21

girl21 Niet meer actief

ik was ook begonnen met duurder voer, maar toen het puppy achtige eraf was, en hij dus slechter ging reageren op dat voer, ben ik gaan proberen... maar tot nog toe dus niks gevonden... gaan ze van vochtig voer niet 'stinken'?

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wij hebben onze duitse herder ook een tijdje alleen kvv gegeven, en daar ging ie echt niet van stinken. Hij poepte een stuk minder.
    Kvv is wel beter ja dan brokken, ik ga ook weer overstappen.
    Brokken zijn gewoon geen natuurlijke voeding voor honden.
    Maar barfen daar begin ik niet aan ;)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    veel poepen doen ze omdat er in brokken veel afvalstoffen zitten.
    Mijn hond poept 1 keer per dag en is ook aanzienlijk minder gaan verharen. Van anaalklieren heeft ze nooit last, want ze eet zo nu en dan een hele kip en daarna moet ze flink persen. hartstikke gezond hoor, alleen vind ik barf niets met zo'n kleine dreumes erbij, het is wel rauw vlees. Tijdens mn zwangerschap ben ik ermee gestopt, ik vond het zoooo stinken!

Maar nat voer, neem dan zeker geen blikje!
    Dat is net zoveel rotzooi als brokken.
    Neem dan voer uit het vriesvak. Rodi heeft de AH en bij C1000 hebben ze smuldier. Rodi hebben ook wel meer supermarkten trouwens.
    Kies wel voor de compleet versie!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh en voor het gebit is het ook heel goed om af en toe een kippetje te geven! Maar begin er nooit zomaar mee hoor, eerst inlezen!

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Onze honden kregen juist onstekingen in het tandvlees van dat natte voer. Dus dat geef ik maar heel weinig nog..
    Hier krijgen ze lam en rijst van de Lidl. Andere brokken kunnen ze niet verdragen. Ze komen allebei uit kreta en zijn heel voedselrijk eten niet gewend en dat merk je ook meteen als ze dat wel gehad hebben..

8. girl21

girl21 Niet meer actief

helaas... vanmorgen was het weer mis... najah kan ook niet ineens voor altijd over zijn he :)

we proberen gewoon verder...

Deel Deze Pagina